@Lisi, wat fijn dat je nu eindelijk een IUI gehad hebt! Succes met de wachtweken meis en 16 miljoen zwemmers is heel erg goed! Bij ons in het ziekenhuis stellen ze ook de grens van 1 miljoen zwemmer voor IUI. En die pregnyl werkt heus wel hoor, ik heb de pregnyl 8 keer gezet en iedere keer heeft het zijn werk gedaan. Je kunt alleen maar afwachten, dat is het rotte, ik zal hard voor je duimen!!!
@Kaka, vervelend dat je niet hebt kunnen genieten van het shoppen. Dikke knuffel meis, hopelijk voel je snel weer wat beter!
@Madelief, goh nooit geweten dat die zwemmers 3mm per minuut zwemmen.
Ik vind het zo spannend voor je dat je bijna eindelijk de uitslag van het dna zal krijgen! Ik vind het erg goed van je hoe je met het wachten op de uitslag omgaat!
@labella niet teveel piekeren meis, als ze een vermoeden hebben van verklevingen e.d. gaan ze geen ivf behandeling met je doen. Je hebt hsg gehad, daar kunnen ze al zien of je verklevingen hebt door het doorspuiten van je eileiders. En je slijmvlies is ook onderzocht met de inwendige echo.
Naar zeg al die krampen, hopelijk een goed teken en anders op naar de ivf!
De meeste vrouwen vinden de behandeling minder erg dan de wachtweken.
Ik zou hetzelfde als noortje adviseren, niet te drukke werkweek als je met de behandeling bezig bent.
@Ruth, lekker zeg dat je bent wezen stappen en dan nog een mooi compliment over je leeftijd! Ik word ook altijd veel jonger geschat dan ik ben, altijd leuk om te horen! 😊 Heb je jezelf weer door de nachtdienst gesleept? Nog 1 maand toch, dan mag je over in je andere functie die minder van je vergt.
@Lucky moeilijk hé meis dat wachten wachten wachten. Ik hoop zo dat je een flinke beloning krijgt voor al je geduld! Wordt een spannende week voor je.
Wel fijn dat je samen met noortje kunt wachten. Voelt raar hé om dan ineens weer te gaan werken met je emmy in je buik. En krampjes zeggen helemaal niet hoor, ik heb zoveel gevoeld na de punctie dacht in het begin ook dat het nooit gelukt zou kunnen zijn, omdat ook mijn lichaam nog erg moest herstellen. Misschien is het wel innestelingspijn, het kan van alles zijn. Probeer positief te blijven!
@Noortje voor jou ook een spannende week, nog even en je weet of je zwanger bent! Ik hoop het heel erg voor je!
En boer zoekt vrouw, heerlijk programma hé! Ik heb de laatste aflevering nog te goed, die ga ik samen met mijn man vanavond bekijken. Gisterenavond waren we niet thuis.
Ik heb een druk maar wel leuk weekend gehad.
Zaterdag zijn we eerst naar babypark gegaan, mooie winkel, ook heel goed om daar inspiratie op te doen, maar wel een dure winkel en we vonden toch niet echt de babykamer die we in ons hoofd hadden.
Toen naar babydeals (zij leveren ook kamers van babykamer.nl) daar stonden we ineens in dubio over 3 babykamers hahaha........erg moeilijk, maar we zijn er uit gekomen. We zijn ook goed geholpen door 2 aardige enthousiaste mensen.
Het is deze kamer geworden, een andere dan ik jullie eerder gestuurd heb hahaha......
http://www.babydeals.nl/productdetails/1/1018/babykamers/Babykamer_Atalanta_/1We hebben de 2 deurskast, commode met achter een verlengstuk (zodat je de baby ook verticaal kunt leggen en wandrek gekocht.
We zaten eerst te dubben van hmmmm wel dure kamer dan we in ons hoofd hadden, maar mijn man had er toch minder moeite mee. Ik zei ook we hebben eigenlijk zo´n mooie kamer wel verdiend na al die jaren, begon toen ook bijna te huilen... Ik zei andere spullen hebben we weer goedkoop over kunnen nemen, dan kunnen we ook wel wat meer geld aan de babykamer besteden. En zo zijn we toch tot het besluit gekomen om deze te bestellen. Ik had echt zo´n gevoel van ohhhhh we hebben nu echt een babykamer gekocht, wat hebben we gedaan!!! hahaha..... We hebben ook gelijk een matrasje gekocht van aerosleep. Dit is een goed lucht doorlatend matras, wat de kans op wiegendood ook sterk verminderd. Ook hebben we een badset besteld van bébé-jou, we hadden de standaard al thuis staan dachten dat die wit was, is het room-wit hahaha.....heb nu gemaild dat we de bestelling om willen zetten van wit naar room-wit.
Daarna schrokken we van de tijd, we waren nog net op tijd om weer door te gaan naar de 1e verjaardag van ons buurmeisje. Er kwamen meer buurtjes, was wel leuk en gezellig.
Daarna weer door naar een excollega van mij, was gezellig en leuk om bij te kletsen. Zij werkt bij het bedrijf waar ik ontslagen ben. Ben iedere keer weer zo verbaasd over hoeveel het bedrijf veranderd is in 1,5 jaar tijd. En eigenlijk ben ik nu toch ook wel blij dat ik daar weg ben, het is een apart bedrijf.
Gisteren lekker uitgeslapen en smiddags zijn we naar vrienden in Amsterdam gegaan, was ook weer leuk en gezellig. Kregen ook nog een knuffel mee een witte zeehond die een paar slabbertjes om heeft, erg leuk.
Gisterenavond had ik toch ineens een gevoelige onderbuik en vanochtend vroeg ineens flinke krampen. Heb nog niet zo erg bandenpijn gehad. Gelukkig hebben we een luxe bed waarbij je het hoofdeind en voeteneind kunt verzetten. Wilde inelkaar gedoken kunnen liggen, op mijn zij was niet fijn. Zo zakte de pijn en ben ik nog in slaap gevallen. Vermoeid werd ik weer wakker.
Vandaag weer rustig wat aan het werk. Heb een mail gehad van mijn klant dat ze eruit zijn voor de keuze van de visitekaartjes en het logo. Ben er zo blij om!!! Nu nog de website ontwerpen.
En vanavond voor controle naar de verloskundige!
Het is een hele verhaal hahaha.........
Liefs Roosie