Goed bezig Lisi; knap dat je zo assertief bent!
Ik ga ff in bad.... X
la bellaOud lidBerichten: 7.653Lid sinds: 10 juni 2010
noortje schreef:Ruthje, ik mag maandag testen, 14 dagen na de punctie. Bij de vorige poging was precies vandaag dat ik voelde dat het niet goed zat, toen begonnen de krampen al. Nu nog niks, geeft een klein beetje hoop, maar kan me niet voorstellen dat het gelukt zou kunnen zijn. Begin nu wel beetje zenuwachtig te worden.
Liefs Noortje
Ik hou een agenda bij met alles wat er gebeurt en wat ik voel (lichamelijk), hier noteer ik bv cyclusdag, pijnlijke bortsen, wanneer geklust, hoe zwaar ik vloei, eierstok pijn, hoeveel eh en hoe laat ik heb gespoten. Ik vind dit zelf heel handig. Ik ben benieuwd of jullie dit ook doen of wat voor een andere methodes jullie hanteren.
Je vroeg hoe het met me is. Nou, matig. Bovenop alles heb ik ontzettend last van hooikoorts. Het mooie weer is leuk, maar voor mij nu niet te doen. Laat het even hard regenen! Daarna mag de zon weer terug... Maar door de zwangerschap mag ik niets innemen daartegen. En ik voel me daardoor echt ziek. Ik slaap al slecht, maar door die dichte neus en hoofdpijn lukt het helemaal niet....