@Mijke: ik heb wel interesse in die voetenzak, hij is niet alleen alleen voor het merk maxi cosi geschikt toch neem ik aan? Je moet 'm dan wel naar Italie opsturen, maar dat maakt geen verschil toch, ik betaal natuurlijk de verzendkosten (kun je er beter wel priority zegels opdoen, anders duurt het langer voor ie aankomt). Vast een stomme vraag, maar zo'n voetenzak kun je ook gebruiken voor in de kinderwagen toch? Dat is het enige waar ik nog een beetje over twijfel, omdat wij namelijk de rode Mutsy 4rider (deze:
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=15723&groep_id=5361&merk=5365) hebben en misschien dat die twee kleuren rood net met elkaar vloeken...
Fijne vakantie!!
@Mar: mooie datum 20 september! Ik heb 12 september in mijn hoofd, maar geloof dat dat meer komt doordat ik dat een mooie datum vind (1 maand voor mijn verjaardag namelijk ;-)) dan dat dat echt een voorgevoel is. 9 September lijkt me ook leuk, dan scheelt de verjaardag van ons zoontje precies 16 dagen met die van zijn pappa en onze verjaardagen schelen ook precies 16 dagen (en mijn ex was weer 16 dagen na mij jarig haha). Aan de andere kant mag hij nog wel wat meer richting de uitgerekende datum geboren worden, want dan is hij ook een weegschaal en dat zijn mijn lief en ik ook allebei, lijkt me ook wel grappig 😉
Specifiek warme voeten heb ik niet, maar ik heb het over het algemeen gewoon warmer heb ik het idee...
@sterretje: dan duim ik voor je dat je gewoon van die rottige CTS af bent na de zwangerschap of in ieder geval dat het daarna gewoon verdwijnt!
Wat heerlijk dat alles bij jullie al bijna klaar is, bij ons duurt dat nog wel even, de komende dagen wordt pas de babykamer geleverd... Krijg daar wel de kriebels van, dat nog niks af is en dat ik zelf ook niks kan doen!! Gelukkig hebben we nu dus wel alle spullen.
@Finaly: hihi ach ja, je weet het ook nooit, misschien krijg ik straks na 1 of 1,5 jaar ineens ook wel weer heeeel erg de behoefte om al voor een tweede te gaan! Ik moet ook wel zeggen dat als we dan ook nog een derde willen ik niet ouder dan 35 wil zijn als hij/zij geboren wordt, dus dan moet het allemaal wel iets dichter op elkaar, maar goed, ik loop nu wel erg op de zaken vooruit! 😃
En wat je vertelt over jouw situatie herken ik wel een beetje, ik heb twee broers van 5 en van 10 jaar ouder en zoals jij al zegt: dat leeftijdsverschil was eigenlijk ook te groot, iedereen denkt ook altijd dat ik een nakomertje ben, terwijl dat niet zo is.
Lijkt me wel heel apart om nog zo'n jong broertje en zusje te hebben, wel leuk eigenlijk ook, maar jij ervaart dat dus niet zo?
@Madelief: gefeliciteerd met je 34 weken!! 😃
@hier: vandaag 33 weken jeeejj!! Lig alweer 4,5 week plat!
Ons ventje is weer lekker beweeglijk, dat was hij namelijk even een tijdje wat minder (wel nog vaak genoeg hoor, maar niet de hele dag door zoals eerst en nu is hij dat wel weer), maar hij heeft zeker weten weer een groeispurt gehad en dan is hij altijd rustiger, dus dat klopt wel.
Mijn buik staat wel een beetje op ploffen voor m'n gevoel en de andere organen beginnen soms nogal in de verdrukking te komen volgens mij. Mijn baarmoeder is ook echt weer een stuk omhoog gegroeid, heb soms echt een soort maagkramp daardoor (ik voel ook vaak dat "iets" van hem nu heel dicht bij mijn maag ligt, echt ver boven mijn navel zeg maar) en heb ook links en recht onderin mijn buik flinke bandenpijn, helemaal als hij daar ook nog eens zit te friemelen...