@Pinkcloud, ik zou dat niet doen hoor. Ik heb zelf heel wat jaartjes modellenwerk achter de rug. Maar dat soort vage verhalen sloeg ik mooi af. Je man mag niet mee, nou dat zegt genoeg.
Ik laat mijn zwangerschapsfoto`s bij onze bruidsfotograaf maken. Hij was zo fijn om mee te werken en heel erg professioneel. Zijn zwangerschaps en kinder foto`s zijn erg mooi. Ik betaal dan €99, - maar dat is dan nog altijd een heel stuk goedkoper dan een lakentje van T&P. Haha.
http://www.avfotoreportages.nl/zwangerschapsfotografie.html Onze trouwfoto`s staan ook nog ergens op zijn blog, vind het nog steeds leuk om naar ze te kijken. Haha.
O ja WOW:shock: wat een buik, mijne is maar inimini in vergelijking. Maar je bent echt mooi zwanger hoor.
@Schattemie, oh ja dat is zou speciaal, heb dat nog niet iedere dag. Maar als het gebeurd dan zit ik heel trots naar mijn buik te kijken. ga met 25 weken weer een foto maken.
@Pascalle en Emi. Over die borstvoedingcursus maak ik me niet druk. Ik doe die cursus natuurlijk, omdat ik borstvoeding wil geven. Ik zal me dus niet aangevallen voelen als ze zeggen dat dat het beste is voor je kleintje. Bovendien ben ik een grote meid en is er niemand die me een schuldgevoel kan aanpraten. Als het niet gaat of niet meer met mijn werk te combineren is dan houd het gewoon op. Ja toch? Gezondverstand.
Ben net op de weegschaal gaan staan en ben nu 6kg aangekomen, net iets meer dan zou moeten, maar ben tevreden, heb ook alweer een weekje niet gesport. Dit weekend maar weer doen. Vanavond weer spulletjes kijken op de beurs.... oh heb er zin in. Wie is er al geweest? We weten niet of met de auto gaan handig is of beter met de trein. Ideetje iemand?