@Emi ja druk druk hier. Leuk die houten letters.
@blondie, wat leuk dat jullie de wieg opnieuw gaan bekleden, is ie toch weer een beetje speciaal maar ook weer geleend. Veel succes met stofjes uitzoeken.
@angel ja langemouwtjes zijn wel nodig. Ik hou toch ook nog rekening met een mei kindje en dan hoeft het natuurlijk nog niet altijd heel warm te zijn. Jij bent wel wat later uitgerekend. Ai is niet makkelijk.
Ik heb zelf ook nog een tip. Vandaag een pakketje binnengekregen van
www.Hummbee.com, had daar nog een paar simpele pakjes besteld van dirkje, echt de moeite waard om te kijken. 2 t-shirtjes een 3delig pakje en een 2 delig pakje voor 33 euro. Ha doe dat maar eens na. Ze hebben ook noppies enz voor leuke prijsjes. Vaak ook nog winterkleding, maar ja een t-shirt is een t-shirt. Nu ben ik klaar met shoppen. Behalve nog rompertjes en een paar dingen van de lijst. Oh begint echt lekker op te schieten
Vandaag in de ochtend in de zagerij gestaan. Maar nu hebben we dan ook alles voor de inbouwkast op de deurtjes na maar die laten we door de interieurbouwer maken invrezen enz daar zijn we nog niet zo goed in. Nu staan boven de 2 inschuifkasten en de 6 boekenplanken. Die moeten dus nog in de grondlak en afgelakt worden. Dat is dan volgende week wel klaar. Als het goed is kunnen we dan ook in het weekend de babykamer ophalen en huppakee klaar is kees. Vandaag de eerste laag roze op de muur gedaan en het staat zo gaaf. Morgen de 2e laag en heel belangrijk creabea doen. Dat is nog even een verrassing fotootje volgt snel.