Sunshine8 schreef:gnd: wat een rot situatie zeg. Zeker alles behalve fijn, die situatie waar je vriendin je in bevindt. Ik denk ook dat ze misschien wel weet dat t beter is om weg te gaan, maar dat ze toch van m houd of het niet durft of zo. Mijn moeder werkt bij een psychiatrische instelling. Daar komt ze ook vaak (vooral vrouwen) mensen tegen die in dezelfde situatie zijn beland. En achteraf gezien zeggen ze allemaal hetzelfde: was ik maar eerder weg gegaan. Ik hoop gewoon voor je vriendin dat ze voor zichzelf kiest en niet uit medelijden of wat dan ook bij haar vriend blijft, al is dat wel begrijpelijk. Maar er zijn daarintegen ook veel stellen die zo jaaaaaaren doorgaa. Ik heb er ook geen verstand van hoor, maar weet alleen dat t niet echt een goede omgeving lijkt om een kind op te voeden.... sterkte ermee in elk geval.
Ik moet zo gaan werken en heb totaal geen zin. Blijf liever thuis...haha...maja. Zit er niet in. Morgen nog de hele dag en dan lekker weekend!!:D
heb dr net weer een uur aan de telefoon gehad en als ze niet zwanger was geweest zou ze wel bij hem weg gegaan zijn..
ze neemt het weer voor hem op en ik wordt er gewoon misselijk van!
dus ga me er (proberen) niet meer mee bemoeien heeft toch geen nut..heb alles gezegd wat ik wilde zeggen en als zij dan zo stom is om bij hem te blijven kan ik er ook nix aan doen..
dus ga dr steunen en alles.. maar prbeer mezelf er een beetje buiten te houden..
ik weet het anders ook niet!
ik ga zo lekker werken.. en heb er wel zin in! 😃
lekkere afleiding!