En hier kunnen jullie weer verder!
Oud topic:
https://zwangerworden.nu/showthread.php/6462-Midden-twintig-en-eerste-keer-zwanger-willen-worden.-Wie-nog-meer-Deel-4/page302
BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
liek84 schreef:faithe; Sem is nr 1 jongensnaam, dus denk toch dat er wel iemand is die dat jat, haha
liek84 schreef:kijk faithe; gnd heeft je naam al gepikt; voor een fret nog wel, hahaha
girlnextdoor1987 schreef:nouwwww mij niet peste...
willow en sem zijn gewoon leuke namen.. haha en ze waren lief..
ben trouwens een echte dierenvriend..
hebbe thuis ook ponys en honde katten, kippen, vissen, poezen van alles.. :D
Babii schreef:Het is eigenlijk ook niet de bedoeling, dat topics een slow chat worden he ;). Daar is een forum inderdaad niet voor bedoeld, maar goed. We kijken het nog even aan, kan me wel voorstellen dat het sommige meiden stoort.
Faithe schreef:Te bevestigen
Word lid van de groep met admin op de uitnodiging, of gelden voor admins en doe het na worden bevestigd.
Dit is om te zorgen dat we zelf weten er mee leest???
Of gewoon open laten??
Babii schreef:Dit betekend dat de admin van die groep je moet goedkeuren, wel aan te raden hoor :).
Liedje schreef:@GND: wat een lieve diertjes! Ik heb ook ratjes gehad, vond alleen wel dat ze erg stonken, vaak kwaaltjes hadden en snel doodgingen, maar verder superlieve leuke diertjes! Dat dombo- (is het trouwens niet dumbo-?) ratje is zooo schattig, geweldig die oortjes! En het fretje is ook leuk!
Leuk dat draakje! Is dat niet Yoshi trouwens??
@Shadey: Welkom hier!! 😊
@Faithe: leuk dat je eerste vriendje Benjamin heette, I love that name! 😃 Had dus ooit een ratje wat ik zo genoemd had haha, maar ik zou zo mijn zoontje ook zo noemen! 😃
Trouwens Faithe, ik kan uit je laatste berichtje hierboven (22:12) echt geen wijs worden!
@Slotje: Jonathan vind ik ook super! Als ik twee jongetjes zou krijgen zou ik ze het liefst Benjamin en Jonathan noemen, maar mijn vriend vind Jonathan niet leuk helaas.
Verder zou ik het liefst willen dat dit topic gewoon zo blijft zoals het is, mij bevalt het! Chatten zie ik niet zo zitten eerlijk gezegd.
girlnextdoor1987 schreef:niet iedereen hoeft met onze bloedslijmslierten en dildoverhalen mee te lezen :D
girlnextdoor1987 schreef:heb babii een phtje gestuurd en het was niet echt een waarschuwing maar gewoon de vraag of het iets minder kan omdat er echt meiden zijn die zich eraan storen..
ze dacht dat we beter konden chatten..
en ik sta hier wel voor open.. ook al is het lastiger! maar als mensen zich er echt aan storen is dat ook niet de bedoeling..
dus als iemand zin heeft om te chatte stuur me maar een pbtje en dan kunnen we msnne:D
en misschien ook wel meer meiden in 1 scherm zodat we toch allemaal met elkaar kletsen:D