Goede morgen dames,
Lekker geslapen?
Weer een nieuwe week begonnen gaat allemaal zo hard.
Vanavond begint officieel mijn fitafvallen. Heb er zin in!!!!!!
linnieOud lidBerichten: 3.241Lid sinds: 13 december 2010
slotje schreef:wacht even ik probeer dit te begrijpen. Je denkt omdat de rondes goed zijn er dan niks gedaan wordt?
Je vent kan toch ook niet goed zijn waardoor het niet lukt 😃
Als je rondes goed zijn kan er evengoed nog wel iets anders fout zijn of je vent. Daardoor is ook de helft van de stellen nu bezig met behandelingen.
(en ook ik bedoel het niet onaardig hoor, probeer je echt alleen maar even te begrijpen)
Ik ga vandaag toch maar proberen te werken. We zien het wel! Werd voor mijn wekker wakker dus ben vast niet moe meer. tot nu toe gaat het goed! Weinig eten, komt het vast goed!
Vicky het is vandaag de 17!!!! Zou het?
Just me heel goed! pak de ha maar aan!
Liek, leef je maar uit op het lijstje! Van mij mag het!
Hoop dat je niet krijgt wat ik had van het weekend! Begon ook zo!
Nikita, het nachtje is voorbij!!
Nien schreef:maar jij hebt ook uitgeslapen, lekker hoor ! wat een lekkere maandag voor een aantal hier zeg.. en ik maar werken ! (haha doe niets)
maal schreef:liek ikluisterde vroeger metal enz en dan hadden ze ook n pit freaky shit die mensen zijn egt ruig, denk dat al is n beebje in me buik had ik daar nie eens in de buurt durven stel iemand haalt net uit en raakt jou,, wel leuk dat je ff aan jeugd sentiment kan doen.... ennuh gas en misselijk... an ook bij iets anders hooren ik duim voor je
hier vandaag kijken voor de auto, en als we op tijd terug zijn misschien n sessie tvzumba, ook ik ben 0.6 kwijt jeej zijn goed op weg..... ovutest helemaal nega dus nu is het afwachten,,, gister via de ping gesprekje gehad met dus n new mommy en wat een mooi kereltje heeft ze gekregen, hij zat wel aan het infuus omdat zij koorts kreeg tijdens de bevalling door de ruggeprik, hij is met de pomp gehaald dus is n puntkoppie maar hijs wel heel lief hij heet jaïr Isayah mooi hoor, krijg je helemaal de kriebels.....vandaag lekker dagje vrij.... nou dat was het wel, alvast een fijne dag aan allen
liieeeeffffsss
maal schreef:GND, die tattoo is me naam in het arabisch.....
liek, haha ja ik luisterde egt heavy shit, cradle of filth en slipknot ook marilyn manson rammstein enz, maar werd op n gegeven moment zoo down van die lifestyle en langzaam ben ik de dancehall in gefliebert, maar luister ook egt van alles hoor oudjes zoals de beatles kan ik nog steeds waarderen... volgens mij heb ik me ei wel gespot had iig op me ovu test 13e 14e een 2e streepje ookal was ie vrij licht, hier nog ff de foto, kon em nie meer vinden op het forum
auto gaan we 2e hands kopen aangezien we in maart naar marokko willen met de auto en dan moet er heeel veel troep meegenomen worden voor de familie en dan hebben we ook nog een roadtrip, zijn vandaag wezen kijken is n mooi ding een automaat blauw hahaah meer weet ik er net over ben egt niet thuis in het fenomeen auto,, heb me rijbewijs nog nie eens maar vriendje gaat em morgen halen hij heeft mooi gespaard en het ding kost 5200 euro...
Liedje schreef:
@Liek: geniet lekker van je dag he, na 7 dagen achter elkaar werken pfff. Wel lekker dat je woensdag ook weer vrij hebt! Enne ik duim ook voor je hoor, you never know! Misschien helpt die hcg-knuffel nu al! 😊
Ik ben vandaag gaan snowboarden met mn broer en die groep en het ging hartstikke goed, was ook niet moe, terwijl ik vannacht elke keer wakker was geworden en uiteindelijk weer bij elkaar misschien net als ik geluk heb 6 uur geslapen heb. Maar mijn moeder voelde zich tijdens haar zwangerschappen ook heel goed, dus hopelijk heb ik dat van haar en blijft het zo. Borsten lijken al wel ietsje groter, jeejj haha, ze zijn ook echt gevoelig, vooral 's avonds.