ik kijk welis teen mom en 16 and pregnate als ik het tegen kom maar ik kan er heeeel slecht tegen, dan lopen hun te roepen ooow ongelukje oeps ik poep een kindje uit en dan denk ik ongelukje?? waarom ben ik dan verdomme al 2 jaar bezig zonder een kindje,,,,, neeee word ik egt jaloers van en sad!!!!!
14 my god toen was ik nog maagd joh,,, ik vin eerlijk dat kinderen er te vroeg aan beginnen, blijf nog lekker ff kind of als het zo nodig moet vraag dan aan je ouders de pil.... ik heb liever dat me kind eerlijk is en ik dan kan helpen met bijv de pil aanschaffen of voorlichting geven dan dat ze t stiekem doen en dan opeens met 14 zwanger zijn.........
voor dames die op hyves willen kletsen, dit is de link naar het midden 20 hyves die wij hadden opgericht, gebeurd nu alleen weinig,, je moet wel geaccepteerd worden door dacht just me!
http://midden20.hyves.nl/vicky, lekker ego berichten posten want ik wil echt elke scheet weten (naja misschien de scheten niet) maar elk gevoel, klachtje en pijntje wil ik weten!!!!!