Mowzy schreef:Sunny, ik wist niet dat je niet mag.. Je moet dus echt wachten op de uitslag?
Het is dus geheel onbekend waarom je een aantal mk's hebt gehad? Als je er liever niet over praat moet je het zeggen hoor, dat kan ik begrijpen.
Ik ga voor jou ook duimen en ik denk dat er vanaaf maar 2 kaarsjes aan gaan!
-meneer had iets geschreven over dikke t**ten en over iets wat nat was.. Heb het idee dat het klussen wordt vanaaf.. Geen idee waarom ;)
Ik "mag" niet zwanger worden moet eigenlijk zijn: het is beter om nog niet zwanger te worden omdat ze anders het ovlgende onderzoek niet kunnen doen omdat er dan weer hcg in je lijf zit en dan is de test dus niet betrouwbaar. Het zou dus geen ramp zijn als ik zwanger zou worden, maar dan kunnen ze dus dat tweede onderzoek niet doen en dat wil ik wel graag. Dan is tenminte alles goed nagekeken en weten we waar weaan toe zijn.;) dus ja, nog even geduld voor sunnie... T is nu een beetje cloudy;) haha.
Liedje: tja, er valt verder weinig over te zeggen hè?! Het is wat het is, kan er weinig anders van maken....:) Gewoon afwachten!
Liek: laat ze maar groeien! Haha. Is een goed teken!;)
Gup: spannend dus! Kom zaterdag snel kijken voor ik naar t werk ga!
De rest weet ik niet meer... Sorry als ik iemand veregeet!