@tara, jij hebt hetzelfde gekregen van het kdv als ik van dylan haha:-D
Fijn dat het zo leuk is geweest!
@shady, ben benieuwd naar je ei dan...
@linny, supercadeau!!!:-D
@lunanoa, jaaaaah zo hoort een vrijgezellenfeest wel te zijn whoahaha laatste keer zuipeeeeen 😉
Wow hier ff heftig geweest gister:-(
Dylan viel een gat in zijn hoofd en alles zat onder het bloed!
Pakte m op, ik helemaal onder, hij huilde niet meteen en bleef ook liggen wat beide vreemd was...
Hem op de bar gezet zodat ik gelijk op luidspreker kon bellen en hem kon troosten en de wond dichtdrukken.
Mijn mams gebeld dat ze hierheen moest komen omdat dylan gehecht of gelijmd moest worden.
Dylan raakte afgelijd van het bellen en dus kalm en dacht; bellen papa gelijk ff om te vertellen wat er is gebeurd.
Toen met papa aan de lijn en stopte het bloeden al...het bleef wel een wondje waar je echt in kon kijken, winkelhaak?
Toen kwam oma hijgend binnen, wat hijg jij dan? Ja zegt ze; ik ben op de fiets!
Lekker dan! Als we naar de ha-post hadden gemoeten 20 kilometer verderop!!! tsss doos haha
Maar een zwaluwstaartje geknipt van het plakstuk van een pleister en gelukkig is het redelijk dicht gaan zitten.
Aaaaah, z'n 1ste toekomstige litteken 😃
Toen kwam mn zusje en vriend met kibbeling en was dylan helemaal niet meer geinteresseerd in zn pleister haha
Toen kwam opa ook mee-eten, en daarna de schommel en traphekje maken.
Dylan ging lekker naar bed.
Ondertussen nog ff al het bloed wegdweilen:-(
druk druk druk , merkte het savonds ook aan mn buik...(diareegeborrel)
Je blijft rustig voor je ventje en toch moet je ff uit kunnen zuchten na zoiets waar je zo van schrikt haha
Dylan liet 100cc staan (door die klap op zn hoofd?) en werd om 20u wakker en om 23.50u weer en kreeg toen wat van de overgebleven melk met wat paracetamol.
Ondertussen zn bebloedde bed verschoond en nieuwe pleister opgeplakt.
Vandaag loopt ie alweer zonder pleister gelukkig, maar stootte vanmiddag zn hoofd net iets boven het wondje en bloedde gelijk weer...zit nog niet goed dicht dus.
Had toch gelijmd moeten worden misschien, ondanks dat het bloeden was gestopt?
Vanmorgen mocht ik blijven liggen, en dylan kwam mij om 9u wakker maken met het kdv cadeautje, gelamineerde handjes-verf tekening met een foto op zn kop en : mama ik ben helemaal ondersteboven van jou:-D
Ook een hele mooie kaart met een lach-foto van dylan toen ie 2 weken was en een gedicht erop.
Beneden moest ik op de bank gaan zitten en kreeg ik een knuffel en een medaille van chocola No.1 erop
Ook een leuk boekje; papa&mama boekje waarin wij allemaal vragen moeten beantwoorden voor dylan later, zoals hoe wij elkaar hebben leren kennen en hoe we bijvoorbeeld in de keuken zijn 😃
Toen nog een grote doos, met parfum, een tasparfum, bodylotion en douchegel van Sex in the City (lekker luchtje trouwens!!!) Goed gekozen 😃
Dylan is nogal gevoelig voor parfum, maar paps is zo slim geweest om dylan uit 2 of 3 parfums te laten kiezen 😃
Mazzel dat ie momenteel overal aan ruikt, en bij deze was ie gaan lachen haha
Tijdens het inpakken had dylan tegen de meneer HE gezegd en toen die niet reageerde nog harder HE! haha
Sorry voor t lange egoverhaal, kleine man wil de fles dus ik ga
-xxx-