Jeej, daar is deel 4:)
@chan: wat fijn van de goede nacht. Daar knap je zelf vast ook van op! Hopelijk is het schuine bedje DE oplossing.
@luna: gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf dat Dirk mee mag doen:)
@linny: geweldige foto:)
@shady: pfff lang wachten zeg tot de uitslag. Hopelijk valt alles mee joh!
@san: eh....we hebben niet echt een heel vast schema met tijden enzo, maar dit is het ongeveer:
Tussen 7 en 9: borstvoeding
Tussen: 10 en half 12: fruithap
Tussen 12 en 14: borstvoeding
Op de middag soms stuk liga of bambix koekje met wat water, maar niet elke dag, net hoe het uitkomt met slapen enzo. Rond lunchtijd ook weleens een broodkorst, maar die ook niet elke dag.
Rond 17 uur: borstvoeding
Als wij gaan avondeten: groentehap/warme hap
Tussen 19 en 20: borstvoeding en daarna meteen naar bed.
Morgen gaan we voor het eerst een echte boterham proberen. Ben er alleen nog niet uit of ik er smeerworst, smeerkaas, appelstroop, rozenbotteljam of pindakaas op zal doen. Heb in ieder geval genoeg keus in huis. Misschien tips wat handig is om mee te beginnen?
Ze sliep trouwens weer helemaal door vannacht tot vanmorgen 7 uur en heb het nog wat gerekt tot 8 uur:) Hopelijk vannacht weer. IK moest vanmorgen om kwart voor 6 wel echt ff kolven, want lag er al vanaf half 5 wakker van. Mn lijf is alweer ingesteld op die extra voedingen die ze vroeg. Ik kolfde gewoon weer 300cc!!!!! Zo'n hoeveelheid was echt al heel lang geleden. Ben tegenwoordig al bij met 180 haha:)
Ze drinkt wel steeds minder uit de fles. Geen idee hoeveel ze drinkt als ze bij mij drinkt, maar op het kdv dronk ze de eerste keer 70cc en eind van de middag ook maar 70cc. Nou hoopte ik laatste dat ze kleinere hoeveelheden uit de fles zou gaan drinken, zodat ik er weer tegenop kon kolven, maar dit is wel erg weinig. Ik moet er maar op vertrouwen dat baby's die borstvoeding krijgen zelf de hoeveelheid goed regelen. Van de week bij jw dronk ze 140 uit de fles. Dat vond ik wel een mooie hoeveelheid. De fruithap, broodkorst en liga waren er op het kdv wel goed in gegaan en ze had ook wat water gedronken en 2x een uur geslapen en zich prima vermaakt verder:) Vanavond had ik een potje couscous met kip en tomaat geprobeerd en dat vond ze erg lekker. Ik geef haar nu maar een half potje en bij de borstvoeding die daar op volgde dronk ze bij wel duidelijk veel, want ik zat echt heel vol en na de voeding was ik goed leeg haha.
Oja, we hebben opeens een andere auto gekocht. Woensdag hebben we hem voor de deur staan. We hadden een nissan almere, nu wordt het een nissan almera tino. Daarin kunnen we veel beter alle spullen kwijt. T is een wat hogere auto, met een kofferbak waarin je kunt stapelen zeg maar en we hadden een 4 deurs, dus echt een kofferbakklep zeg maar. De ruimte was echter niet de voornaamste reden van inruilen. We konden nog wel ff doorrijden, maar moesten wel een reparatie laten doen van 200euro....dat waren we wel van plan, maar toen had jw opeens een starprobleem van de week. Motor weigerde echt 10 minuten lang om aan te slaan. Daarna deed ie het tot nu toe weer prima. Ik dacht meteen aan de accu, maar dat was het niet. Jw had zelf ook geen idee, dus toch maar ff langs die garage. Zij alles nakijken en doormeten. Niks te vinden!? Daarmee was ons vertrouwen in de auto een beetje weg, want we zullen maar weet ik veel waar staan met Jolijn en niet weg kunnen. Omdat het onderdeel van die reparatie van 200euro al in bestelling stond, zijn we vliegensvlug op zoek gegaan naar iets anders, zodat we die reparatie af konden zeggen. We hadden niet verwacht dat het zou lukken, want doordat we een 4 deurs hebben is het niet zo'n populair inruilmodel, maar we hebben toch een hele goede deal kunnen sluiten bij een nissan dealer die een tino had staan voor een super aantrekkelijke prijs.
Beetje offtopic, maar goed.....