Goedemorgen!
@ san jee zeg wat een martelgang voor zo'n klein mannetje ik denk dat ik daar keihard jankend had gezeten en flink boos was geweest, hopelijk valt de uitslag allemaal mee!
@ lun wow wat ben jij goed bezig geweest zeg! lekker he als je dan zo de smaak te pakken hebt! hihi wat grappig dat owen nu ook pffrrtt doet.
@ tara wat goed dat alles goed was bij het cb, als je een goede indruk wilt hebben van de curve omdat je bv geeft heb ik nog een linkje voor je deze vul ik zelf altijd in geeft een iets beter beeld als je kindje alleen bv krijgt en geen kv:
http://www.borstvoeding.com/groeicurve/@ yvon jemig zeg wat is Myrthe snel met alles!!!! leuk hoor!!! maar ben ook wel blij dat het bij Angie iets rustiger gaat hihi nog een beetje meer baby
@ mayella jee meis wat vervelend dat jullie er maar steeds niet uitkomen samen over de lijst! ik vind dat je gelijk hebt en niet met een k*t gevoel moet rondlopen op je eigen mooie dag! Hopelijk gaat Chris toch inzien dat het erg veel van jou gevraagd is om je over zoiets heen te zetten. misschien ook eens bespreken met je pysgh? wie weet heeft hij/zij wat tips voor je ook over hoe je het met chris kunt aanpakken?
Angie probeert te kruipen! knietjes onder haar kont en dan afzetten, alleen het lukt nog niet zo heel goed en dan wordt ze toch boos hihi! op de grond gaat het niet daar is het te glad dus schuift ze steeds achteruit tja en dan gaat je speelgoed verder weg als dichterbij dus dan is het brullen hihi
Verder hier een drukke week gehad vandaag lekker een dagje vrij! heb mijn nieuwe foon!!! htc desire dus genoeg te ontdekken vandaag! moet ook even langs de ha heb last van een tintelend/doof gevoel in mijn nek en soms ook in mijn schouder....vaaag. nou meisje is het ff zat in de box dus ga haar maar eens aankleden!