Misslola, dan kan het idd heel goed een schimmel zijn. Wat hier momenteel heel goed helpt, misschien ook een tip voor de anderen is vaseline met aloe vera, verkrijgbaar bij de action.
http://3.bp.blogspot.com/_-_SVqO9ktsI/THPikDu5ccI/AAAAAAAAATI/mq_zRW_xn5I/s1600/herbamedicus-balsam.jpgMinka, lekker hoor, één dag in de maand werken. Even een dagje voor jezelf en dan ook financieel voor een heel goed doel! Super!
Schorpioentje, je hebt vandaag je gesprek! Ga ervoor meid, zeg wat je wilt zeggen en laat je niet overrompelen. Dikke knuffel!!
Prinses, wat lief van je, en wat een goed iets om dan jaarlijks samen te gaan eten. Veel plezier vandaag met je vriendin! En hier ook verder nog geen kriebels hoor, eerst lekker genieten van onze meid en dan zien we later wel weer.
JK, helaas, deze ronde dus niet. We duimen vrolijk verder, en wat je zegt, positief blijven, met de carnaval lekker een biertje drinken. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! *Knuf*
Mick, hoe is het met Luuk? Hebben jullie een beetje kunnen slapen? Ik hoop het! En wat je zegt, mannen, ik leg hier ook altijd alles klaar als ik weg moet. Gisteravond ook, ik zeg tegen C dat Emma om half 5 gehad heeft, ohw, zegt-ie, dan mag ze om half 8 weer.. Dat heb ik hem dus eerst maar weer laten natellen.. Soms heb ik het idee dat het die kerels ook niet interesseert, want "mama weet dat allemaal wel". Dikke knuffel voor jullie allebei!!!
Hier een goede nacht gehad en werd pas om half 9 wakker van Emma. Ze drinkt nog wel erg slecht, ongeveer 140-160 per keer ipv 200. Nou ja, als ze meer nodig heeft zal ze dat vast wel aangeven.
Ik heb het idee dat ze het draaien beter in de gaten gaat krijgen. Gisteren was ik even naar de wc en toen ik terugkwam lag ze aan de andere kant van haar speelkleed op haar buik, en vanmorgen toen ik haar fles klaarmaakte was ze in de box weer op d'r buik gedraait. Super leuk om te zien, en dan begint ze naar me te lachen, heerlijk!!
Second baby, zag dat je weer online geweest bent. Hoe gaat het met je???