Schorpioentje87 schreef:Jootje: Heerlijk tot 10.00 in bed gelegen! En lekekr dadelijk naar de winkel lopen, geniet ervan! Hier zijn we al samen in bad geweest. Anders wist ik niet zo goed wanneer ik dit vandaag nog moest doen in mijn drukke planning;) haha.. Ja van de leverpastei weet ik bijna zeker had het er net met vriendlief over en die meend dat ook, smeerkaas twijfel ik over... Zal het eens nakijken! En ik die hier ook bijna alles met Nica.Maar op de dagen dat ik werken was en hij dus nu tijdelijk thuis zat heeft hij alles gedaan uiteraard. Gaat hem wel goed af.Maar ik vind het ook fijn dat ik het lekker zelf doe. En als het eens zo uitkomt zal hij het ook zeker doen of als ik het vraag;)
Ja idd heerlijk! 😃
Ok, bedankt voor de tip over de leverpastei! Dus maar een x in de week?
Appelstroop mogen dus wel?
Denk zelf dat vrouwen automatisch veel doen. Papa's houden straks meer van spelen en ouwehoeren 😊
Trouwens. als de tandjes een beetje door zijn (puntjes) moet je dan direct al beginnen met poetsen? Geef hem over dag wel gewoon een paar x zijn tandenborsteltje waarmee hij dan zelf 'poetst' ( zo'n speciale babytandenborstel met breed handgreep)
Wat een vragen he van de onervaren moeder.. 😉