Heey meiden, wat zijn jullie alweer druk geweest met kletsen vanmorgen 😉 Maar gelukkig wel allemaal positieve berichten 😃
Hier hebben we ook uitgeslapen tot 9 uur, heerlijk!! En mijn meisje ligt alweer vanaf half 11 te slapen. 'k Ga d'r zo maar wakker maken voor een broodje met een fles, want we moeten om half 2 bij het cb zijn. Ben zo benieuwd hoeveel ze gegroeid is, naar mijn idee heel veel 😃
'k Zal ook maar eens vragen wat er nog te doen kan zijn aan Emma's verstopte darmen. Ze krijgt nu alweer 3 weken lactulose, op 5 ml doet ze het goed, de 2e week kreeg ze 4 ml per dag en ging ook goed, sinds vorige week krijgt ze 3 ml maar heeft ze echt alweer hardere ontlasting, echte keuteltjes (sorry voor de details). Het lijkt erop dat ze niet zonder kan, dat is toch ook niet goed? Ben benieuwd of ze nog tips hebben.
Minka, jij wil met je manke pootje naar Tilburg om Greetje tot rust te manen? Met hoeveel mensen moeten we dan naar Apeldoorn toe om jou tot rust te manen, want das volgens mij nog harder nodig! Niet te snel alles weer willen hoor meid, neem er de tijd voor, want die lieve dames van jou hebben niets aan een moeder niets niets kan omdat ze te snel wilde, maar meer aan een moeder die alles met ze doet en kan omdat ze de tijd voor de revalidatie heeft genomen!! Dikke knuffel!!
Greetje, het lijkt dus toch mee te vallen met je ouders, gelukkig maar!! En mag je vader idd vandaag weer naar huis? Ook voor jullie een dikke knuffel!!
Daisy, ik hoop voor jullie dat de nachten snel wat makkelijker worden, en dat Julie door het mooie weer hopelijk ook snel van de aerosol af mag.
SB, joehoe!!! Je bent het eerste trimester goed en gezond doorgekomen!! Krijg jij ook al een buikje net als JK?
JK, al een buikje, ben ook erg benieuwd hoe je er dan met 9 mnd uitziet 😉
Mick, lekker geslapen? Ik lag er gisteren ook al om half 10 in, zat te slapen op de bank.. En is Luuk weer helemaal opgeknapt met de ab kuur?
Schorpioentje, ik blijf voor jullie duimen dat de koorts wegblijft!! Dikke knuffel voor jou en Nica!!!
Vicky, ik heb een voorstel: als jij nu eens naar Spanje gaat en dan de zon naar ons toestuurt? Daar hebben we allemaal (en vooral de zieke kindjes) heel veel behoefte aan! 😉
Zo en nu ga ik snel, moet om 12:50 van huis weg en Emma en haar broodje gaan nooit zo snel... Tot straks!! Xxx