He meiden, wat veel gekletst weer allemaal en wat een uiteenlopende zaken weer.
Vicky: er is al vanalles gezegd, het enige wat ik nog wil zeggen: gooi het er hier maar lekker uit, je bent sterk genoeg om zelf te bepalen wat je grenzen zijn! Dikke knuffel!!!
Minka: Meisje, haha, je bent me er een. DOE EENS RUSTIG AAN!!!! 😉
Daisy: Ik heb ook medelijden met je. Ik heb ook meegemaakt dat het op mijn werk vreselijk was, maar toen had ik er geen kindje bij wat zoveel aandacht vraagt (vooral 's nachts), sterkte lieverd!
Mick: die Luuk van jou is ook een echte lachbek he. Zo fijn dat hij weer zo lief is geweest, nu nog een lange, rustige nacht er achteraan! Veel plezier tijdens de training!
Second-Baby: tjonge, ik begrijp je angst. Ik moet er nu ook nog echt niet aan denken en zou ook in zak en as zitten als het mij zou overkomen. Ik ben toch bang dat je uiteindelijk voor echte zekerheid tot de 18e moet wachten. Haal gewoon 2 testen, dan doe je de 14e er een en de 18e. Ik zal aan je denken.
SB:wat fijn dat je het hartje van je kleine baby'tje hebt gehoord! Nu is het zeker wel heel echt, of niet? Kan me herinneren dat ik het pas echt besefte dat ik zwanger was toen ik Max voor het eerst hoorde (ik wist toen natuurlijk niet dat het een Max zou worden... 😉 )! Vier het vanavond maar met een appelsapje, dan neem ik er een wijntje op 😉
JK: haha, chocolade, lekker he, nu mag je ongestoord snoepen. Gewoon lekker op je zwangerschap gooien, dat deed ik destijds ook.... Goed van je dat je mvm gaat doen!
Anntje: was het lekker???
Verder weet ik het even niet meer dames, het is geen onwil als ik niet op jullie heb gereageerd...
Vandaag met Max naar het cb geweest. Hij is 69cm en 7800 gr, hij is ten opzichte van vorige maand 200 gr afgevallen. Is volgens die arts niet zo erg omdat ik al aangaf dat hij al 3 weken uit zijn humeur is, maar baalde er eigenlijk wel van, hij eet al zo moeilijk, nu wordt het helemaal een strijd voor me om er iets bij hem in te krijgen. Vanavond heeft hij ook weer 2 mini-hapjes genomen van zijn eten en wilde verder alleen bv... Vervolgens komt hij 's nachts weer 1 a 2 keer voor bv, omdat hij nog honger heeft. Krijg er zo langzamerhand genoeg van. Ik hou zielsveel van mijn kleine mannetje en heb echt alles voor hem over, maar merk dat mijn lontje wat korter begint te worden na zoveel klote nachten. Dat reageer ik niet zo zeer op Max af, maar wel op L, die er toch ook niets aan kan doen.
Max is net alweer een keer wakker geweest. Wat is dat toch met die kleintjes die opeens zo moeilijk slapen! Afgelopen nacht sliep Max bij ons in bed want ik werd het beu om op en neer te lopen. Ben 4x wakker geweest en 3x bv moeten geven voordat hij weer stil werd. Pffff, op zo'n moment denk ik wel eens: ik hou het bij 1 kindje. Jammer voor Max dan maar geen broertje of zusje voor hem, maar ach, binnenkort is hij vast wel weer zichzelf en denk ik daar vast weer anders over. Ik zou gewoon zo graag mijn vrolijke mannetje weer terug hebben.
Vandaag is de kat van mijn ouders gestorven. Stom, maar ben er toch verdrietig van, want zij was ruim 20 jaar en ik ben dus min of meer met haar opgegroeid. Het afgelopen half jaar was ze ook echt ontzettend achteruit gegaan, zag niets meer, hoorde niets meer, liet alles lopen, zakte steeds door haar pootjes, dus vandaag hebben mijn ouders haar laten inslapen. Het arme beestje, maar wel beter voor haar, want volgens mij had ze erg veel pijn, wat bevestigd werd door de dierenarts.
Tja, verder vandaag same old, same old. Morgen maar weer even werken en dan lekker weekend vieren met hopelijk een gezellige Max.