19ikke84Oud lidBerichten: 1.056Lid sinds: 5 november 2010
@Nienke: Ik kom uit een dorp 20 km van eindhoven
SB schreef:Naam...........Leeftijd.....uitgerekend.......Rond e........??.k indje.......geslacht...
mar22...........24 jaar.......29-09-2011...........?..............2e kindje........?????
miss L...........27 jaar.......01-10-2011...........1..............1e kindje........willen het weten, 14-4 echo geslachtsbepaling
kimdj............24 jaar........04-10-2011............6..............1e kindje........?????
finaly87.........23 jaar.......05-10-2011............2.............2e kindje........denk jongen, wil t weten
Iet................28 jaar.......05-10-2011...........3..............2e kindje........een meisje zou leuk zijn, wil het weten.
maal.............26 jaar.......06-10-2011...........1naOK.............1e kindje........meisje vroeger altijd gedacht, wil het weten
dropveter......30 jaar.......07-10-2011............?.............2e kindje....... geen idee. Voel me zelfde als bij de eerste, dat is een meisje... willen het weten.
Linnie26........27 jaar.......14-10-2011............5..............1e kindje........????? Willen het wel weten
tinkerbel77....33 jaar.......15-10-2011............?................1ekindje........s uper nieuwsgierig
SB...............26 jaar........18-10-2011...........1..............2e kindje...........???? Willen het wel weten
Nienke..........28 jaar........17-10-2011..........................1e + 2e kindje....weten we nog niet
Kris..............28 jaar........18-10-2011..........?..............1e kindje.........? wel weten
Erykah..........26 jaar.......19-10-2011...........2..............2e kindje........Jongen zou heel leuk zijn! Willen het wel weten.
Evi1987.........23 jaar.......22-10-2011...........?..............1e kindje........willen het niet weten
Twirlgirl.........27 jaar.......22-10-2011...........1...............1e kindje.......willen het niet weten
Ikke..............26 jaar.........23-10-2011........4.................1e 2 kindjes.......willen het wel weten
bloempje.......21jaar........23-10-2011............11..............1e kindje......wil het weten
Elies26...........26 jaar .......23-10-2011............4.............1e kindje......willen het niet weten
Miekie1980.....30 jaar.........23-10-2011...........2..............3e kindje......willen het niet weten
Poelepetoet.....28 jaar........25-10-2011.........na 1 jaar......1e kindje.......wil het héél graag weten
April
finaly87 - 6 april controle vk
bloempje - 8 april termijnecho
Iet - 11 april controle vk
bloempje - 11 april controle vk
Erykah - 12 april controle gyn + echo
Elies26 - 12 april termijnecho
Ikke- 12 april intake gyn????
tinkerbel77 12 april controle!!!
Miekie1980-14 april termijnecho
Linnie26 - 14 april controle vk
maal - 14 april intake verloskundige
Twirlgirl - 18 april termijnecho
Miekie1980-22 april controle vk
SB- 26 april controle bij de verloskundige
finaly87 - 29 april geslachtsbepaling
Evi1987 - 29 april vervolg afspraak en nieuwe echo + dvd
Twirlgirl - Controle verloskundige
mei
finaly87 - 20 mei 20 weken echo
Iet - 21 mei 20 weken echo
Erykah - 31 mei 20 weken echo
19ikke84 schreef:@Nienke: Ik kom uit een dorp 20 km van eindhoven
Elies26 schreef:Zo Bloempje, jij hebt al veel echo's gehad.. Is dat met een speciale reden? Ik heb er pas 1 gehad en heb ook nog geen hartje gehoord.. Dat hoop ik de 12e te horen :D
finaly87 schreef:nienke wat is er zo erg aan pak koekjes leeg eten?? ga je niet dood van ofzo 😛
waarom voel je je zo rot meid?
twirlgirl, geweldig zo een mooie echo! das weer lekker lang na genieten 😉 en wat heerlijk op vakantie.. ik wil ook graag een niets-doen vakantie, maar omdat mn vorige zwangerschap de 2 weken Spanje zwaar tegen vielen vanwege niks kunnen doen, vinden we het te zonde van t geld en wilt mn man ook geen last minute van 8 dagen in een all inclusive hotel! wat IK dus wel wil! hahaha.. maarja dus gaan we de tuin maar opknappen deze zomer..
finaly87 schreef:ben je bang dat je dr misschien onzeker hebt gemaakt?
finaly87 schreef:och meis, daar moet je je niet druk om maken hoor.. t zal toch niet zo zijn dat jij niemand je verhaal kan vertellen uit angst dat je andere vrouwen bang maakt.. iedere zwangere vrouw weet dat er vervelende dingen gebeuren tijdens zwangerschappen.. dat is nou eenmaal de harde werkelijkheid, hoef je ze niet voor te behoeden...
voel je niet rot hoor! xxx
Elies26 schreef:Tegen die tijd is Denley 1,5 dus de babykamer kunnen we niet overnemen maar die krijgen we al.. En de kinderwagen heeft ze al vanaf de geboorte van Jeslyn en die is tegen die tijd 3 jaar dus die is dan echt wel op, maar goed die krijgen we ook haha 😃 Scheelt een hoop geld moet ik zeggen en das altijd lekker!
Even een vraagje: Is het normaal om nog zoveel afscheiding te hebben? Ik word er soms echt gek van.. Het is reukloos en romig wit (sorry voor de details ;)) Vroeg me gewoon af of ik de enige ben die er last van heeft?
erykah schreef:@tinkerbel. Leuk he al die puistjes! Bij mij is het ook iedere morgen een verassing hoe ik er uitzie.. hahha...
@sb Gefeliciteerd met je 12 weken!!!
@finaly wat heerlijk dat je de kleine begint te voelen. Kijk er ook echt naar uit.
Hier gisteravond hele slechte dag/avond gehad. Heb de hele ochtend gespuugd, smiddags niet gespuugs maar wel hondsberoerd, en savonds weer hele avond gespuugd. (Kon zelfs mijn antibiotica niet nemen) Ben er zooooooo zat van. Vooral als het spugen maar door gaat en er komt niks meer, het komt dan gewoon vanuit mijn tenen. Verlies dan soms ook een beetje urine. Heb gisteravond even lekker zitten huilen na mijn spuug en incontinetie sessie. Even kijken of ik straks wat kan eten, heb alweer een aantal keren gespuugd. En dan vanmiddag even bij mijn dochter kijken die bij mijn ouders is.
linnie26 schreef:Hey meiden,
Wat is er veel gekletst zeg ;)!!!
Ik heb ook last van afscheiding, het lijkt wel of het ook steeds meer wordt!! Maar gelukkig jeukt het idd nog niet!!
@Babyspullen
Wij hebben de kinderkamer van mijn ouders gehad, wij kunnen ook veel van mijn schoonzusje lenen zoals de box, maxicosi, badje etc, dus dat scheelt weer een hoop kosten!! Wij moeten alleen nog een kinderwagen aanschaffen en we weten nog niet zo goed of we dat via marktplaats doen of nieuw!!
Hier vanavond voor het eerst lekker gezwommen, maar ik weet niet of ik dat elke week vol kan houden ;)!! Wat doen jullie nu voor sport?? Wie weet er wat leuks??
finaly87 schreef:
erykah, slik je wel dan zwanger vitamienes of iets anders wat je daarvan binnenhoud?? lijkt me dat de baby toch ook de nodige vitamienen nodig heeft en jij natuurlijk nu ook niet te vergeten.. hoe doe je dat??
finaly87 schreef:zwangerschapszwemmen is idd niks actiefs.. is gewoon leuk, en je leert andere zwangere kennen.. weet nog niet of ik t dit keer ga doen want kan mn zwangerschapsbadpak niet meer vinden! :S.. moet maar nieuwe bestellen.. maar we willen mee gedaan aan de cursus samen bevallen..
mariekepiek, leuk je weer ff te zien! spreek je nergens meer :s.. ik slik ook gewoon vitamienes.. veel vrouwen weten dat idd niet van vitamine D.. net als dat je dat als je borstvoeding geeft ook zelf moet blijven slikken (en je baby + k).. maar tegenwoordig wordt dit wel door de vk vermeld dacht ik.
Hoe hou jij die vitamiene dan binnen?? erg voor je hoor dat je zelfs aan een sonde moet enzo.. heftig zulke zwangerschappen..
Elies26 schreef:@Borstvoeding: Ik wil het gaan proberen en als het lukt wil ik bv geven tot ik weer moet gaan werken.. Daarna ga ik over op fv! Ik wil nl niet kolven en papa mag er dan ook wel eens uit 's nachts voor een flesje ;)