erykah schreef:Nou vergeet ik marieke.. hahaha.. Hoe is het met jouw? Heb je nog een nieuwe sonde gekregen?
het gaat eigenlijk voor de 4de dag hartstikke goed. Alleen 's ochtends wat normale zwangerschapsmisselijkheid met 2 a 3 x wat gal spugen, maar kan gewoon wat eten. De hele ochtend door beetjes eten en dan voel ik me verder wel aardig. Rond het avondeten hetzelfde...ben ik weer even misselijk en eet niet veel, maar normale misselijkheid. Ik heb wel primperan, maar snap er niks van dat het zo goed gaat. Ik heb de sonde dus ook nog niet terug laten plaatsen, want daar is nu geen reden toe. Eet en drink voldoende. Niet veel hoor, maar wel genoeg.
En wel even lekker om te kijken of je eruit kkunt. Je wordt ook gek van binnen zitten. Neem een bakje mee voor als je moet spugen en ga regelmatig even zitten. Deed ik ook vorige zwangerschap en anders weer naar huis.
ik moet ook nog kijken voor een nieuw bedje. Maar Joost is 1 1/2 als de kleinste geboren wordt. Is nog wat vroeg voor een peuterbedje toch??? Weet ook nog niet wat ik met de wagen doe.