erykah, jee wat eng! nou gelukkig gaat t weer beter.. nog onderzoek gehad?? mijn zoontje doet pcies t zelfde als jouw dochter! schattig he 😊 heb ook t idee gehad vorige week dat mn buik stil stond.. als je foto maakt zal je toch wat verschil zien.. ene x gaat t sneller dan andere x!
maal, ben benieuwd naar die link van de maan stand berekening :)..
chineze kalender klopt lang niet altijd dus heeft weinig met erin geloven te maken helaas.. 😉 jayron heeft toch een piemeltje!
oowh lekker zo een massage! zou ik ook wel willen, heb er ook over zitten denken, lijkt me lastig te vinden 1 die t echt voor zwangere doet met zo een speciale stoel waar je buik in kan als je op je buik ligt hahahha zie t al voor me!
mar, ook via die site gekeken dus? hebben veel keuze he.. was heel tevreden over ze qua bestelling enzo.. alles netjes op tijd.. heel simpel en gemakkelijk en betaalbaar vond ik vergeleken andere sites.. ik heb deze kaart besteld voor een proefje
http://www.geboortekaartjes.nl/nl-NL/geboortekaartje.php?id=19364 je hoeft trouwens geen naam of iets door te geven, gewoon het kaartje krijg je dan neutraal.. heb je een idee van de groote en t soort papier enzo..
ehmvp, je bedoelt vast een shirtje over de romper ipv andersom 😉 haha.. maar t is wel winter he als onze uks worden geboren! ik gebruik dan t liefst alleen maar lange mouwen rompers en dan met lange mouwen truitjes erover heen.. of korte mouwen romper, lange trui en dan een vestje.. zelf ben je ook t liefst lekker warm aan gekleed..
mijn borsten zijn ook flink gegroeit voor mijn doen.. van een kleine B naar een volle C! vind ze prachtig zo! hahaha.. en ja ze worden nog veeeeeel groter vlak na de bevalling als je stuwing op komt zetten... wees voorbereid! hahah daar kan geen bh tegen op! ook zonde om voor die 4 dagen een bh aan te schaffen hoor 😉 komt wel weer goed.. als je bv wilt gaan geven kun je ook alvast voedingsbeha's aanschaffen in de maat van nu.. zo blijven je borsten dan toch voorlopig en is meteen handig wanneer je wilt gaan voeden..
die babyfoon zijn we niet meer voor wezen kijken.. we moeten even rustig aan doen met ons geld uitgeven;) zal vast wel weer ergens een aanbieding komen..
evi, dankje! t ging al wel wat beter eind van de middag, in de stad nog niet helemaal.. stnd me een partij te draaien! snel wat dextro gekocht.. ging t wel ff wat beter..
we hebben voor morgen samen een mooi kadotje besteld, ipv beide iets voor elkaar kopen wat we vaak weer veel te duur doen.. nu 2 zilveren kettinkjes met een hartje die door de helft is weetjewel, met allebei onze naam erop, wordt gegraveerd kunnen we morgen na t eten dan ophalen.. cute! ik heb al een ketting met zijn naam, maar hij is die met mijn naam kwijt.. heeft hij ook weer een mooie ketting 😉