schoenen moeten we binnenkort ook weer voor kijken geloof ik haha.. heb nu 4 paar die wat ruimer zaten toen we ze kregen/kochten.. die wisselt hij af.. maar die zullen binnenkort wel alle 4 te klein zijn ;).. Ik heb trouwens laatst gelezen dat het helemaal niet zo slecht is om je kindje op "gebruikte" schoenen te laten lopen aangezien die al versoepelt zijn en dit dus beter is voor de voetjes.. t schijnt dat in de landen waar kids op blote voetjes lopen er de minste voet problemen zijn en dus gebruikte schoentjes of hele simpele lichte schoentjes daar t meest bij in de buurt komen.. Verrassend of niet!?? overal staat dat je van die dure schoenen moet hebben t liefst.. ik let vooral op soepelheid van de zool en of hij er lekker op kan lopen..
(sport merken blijven nog favoriet hier, staat zo gaaf ;))
leeuwinnetje, zow dus Esmee klimt al in dr stoel! knap hoor! wel gevaarlijk wordt ze dus.. extra ogen nodig 😉 Leuk zo een speelhuisje! Wilde ik ook maar mn man vond t zonde voor de tuin, kreeg de schommel er al met moeite door hahaha.. en wat leuk dat jullie weer bij efteling zijn geweest.. ik dacht da Raveleijn met veel herrie en schreeuwen zou zijn, daarom gingen we er niet in,maar valt dus mee??
mama88, leuk hoor ballorig! die meiden van jou vermaken zich wel in dat soort speeltuinen he 😉 hihi net als Jayron.. alle kanten oP!
heeey koekoek! alles goed???
mar, dat klinkt als een druk, en leuk, weekend! een bad zal je goed doen haha..
Leuk he dat ze zo op elkaar lijken 😊 ga jij ook 3D doen??
Ik heb echt enorme schoonmaak drang (zal dat al de nesteldrang zijn) als ik iets vies zie ga ik het helemaal schoonmaken en t liefst ook direct! Gister stond ik te douche en uiteindelijk was ik met een tandenborstel en nagelborstel alle hoekjes en kiertjes aan het schoon poetsen, daarna nog alles met badkamer reiniger bespoten afgespoelt enal.. douche beurtje liep meteen ff enorm uit! wc er maar bij gepakt, was bak.. etc.. whahhaha.. en toen kwam ik beneden, deed koelkast open voor drinken, vond t toch wel rommelig, meteen hele koelkast geordent en schoon gemaakt, keukenkastjes maar ff mee genomen.. hahaha en zo gaat t nu dus steeds.. wilde net fotos printen op zolder, maar zag toen de was liggen dus alles weg geruimt, meteen ook maar alle papier rotzooitjes en dingentjes in een vuilniszak gedana, vooruit nog ff de was erin dan whahhaha.. echt erg.. en daarna ben ik dan wel kapot 😃 lekker slim dus..
want Jayron is nog steeds ziek.. gister de hele dag alleen met hem, pfff zwaar hoor! hij wilde alleen maar bij me, en tillen en doen en sjouwen.. echt vermoeiend.. heb zelf niet kunnen rusten plus dat hij nu gewoon echt te zwaar voor me wordt, mn buik zit in de weg enzo.. uiteindelijk is hij pas om 23.00 echt gaan slapen savonds, vanochtend om 6.45 weer wakker, en maar huilen huilen, wilde beneden enzo, dus MOEST wel naar beneden anders bleef hij door gaan, werd er zo chagrijnig van! uiteindelijk was Jayce om 9 uur thuis en ben meteen weer in bed gedoken.. maar echt een ellendige dag nu, geen energie enzo (en toch die zolder gedaan he ;)) .. hahhaa. nahja goed.. genoeg weer over mij! Moest t gewoon ff delen 😊
Jayron is wel aan de betere hand, maar hij heeft veel last van 1 dorkomende kies (links bovenin).. en daardoor denk ik koorts, zit steeds op zn vingertje te bijten.. maar koorts neemt af.. hopelijk is ie morgen beter!