hey meiden!
leeuwinnetje ik heb ook memory gekocht! met dieren erop.. hij kan er al heeel veel benoemen! wat voor memory hadden ze bij kruidvat??
mama88, jeetje das ff een flinke uitgave dan he! Heb gister ff bij van Haren gekeken voor schoenen, maar niks leuks... pff jongens he ;).. heb nog wel een paar gave schoenen liggen maat 22 van schoenenreus, uit zo een goedkoop bak, soort look-a-like all-stars.. hele stoere! maar er staat 22 op, is volgens mij eerder 23/24! maar hij past ze bijna.. terwijl hij van sportschoenen echt uit de 22 groeit.. dus is ook beetje per merk/winkel afhankelijk die maten denk ik..
gisteren ook op zoek gegaan voor een mooie spijkerbroek, sjonge wat een ramp! nergens een beetje mooie, leuke, goedzittende stoere spijkerbroeken he.. en als er iets wel leuk was dan was de maat weg of leek de kont heeel ruim of de pijpjes heel smal :s.. uiteindelijk bij de Bimbello (soort kleine Prenatal) een echt gave broek gevonden, maatje 92 maar meteen 26,95! maar ja, gelukkig kan nr 2 t nog aan he ;).. wel erg hoor, duurder dan mn eigen broeken.. hoopte liever met 3 mooie, wat goedkopere broeken thuis te komen, maarja nu dus 1 mooie..
dientje, wat leuk dat je wat geshopt hebt! weet wat je bedoelt met dat lakentje ja, die zijn lief idd! Ik heb vorige week bij prenatal die 2 setjes lakentjes van de aanbieding gekocht.. 1 blauwe rand met BoY en een met een blauw dun randje.. en ook een zilveren met een ster en een zilver dun randje.. dus meteen 4 mooie lakentjes! liggen ook al op de bedjes :D.. moet nog wel alles wassen, maar dat komt nog 😉 ben iig qua stoffen-goed helemaal compleet weer..
het eten.. Jayron eet eiglijk wel goed, maar de ene dag meer dan de andere dag, dus doe dan geen moeite als hij eens wat minder eet of niet wilt.. snap wel dat als ze bijna nooit goed eten je daar wel van alles voor probeert! lastig hoor, je wilt zo graag dat de buikjes vol zijn en met gezond eten!
Jayron krijgt sochtends nog steeds zn pap 😉 en soms muesli of een broodje.. maar hij heeft altijd gehad dat ie sochtends eerst heel moeilijk gaat doen en als je dan geen aandacht geeft hij uiteindelijk zelf eet.. heel vaag! weet niet waar t vandaan komt.. maar hij lust t wel echt graag dus dat is t niet.. nahja gewoon vaag.. sochtends mag hij zn ontbijt eten voor een tekenfilmpje (nickjr ofzo).. en dan rond 10 uur een koekje (biscuitje gewoon) en half 12 2 broodjes, meestal eet hij er 1 of 1,5.. maar gaf hem eerst altijd 2 broodjes op elkaar in 4 stukken die hij met zn handjes mocht eten, (korstjes eet hij niet...) maar geef t nu weer is in stukjes met een vorkje, en dan eet hij veel meer! en schoner ;).. dus dat is wel fijn dat ik daar achter ben haha, en na zn broodje mag hij altijd zn korstjes (of wat over is) buiten aan de vogeltjes geven in de tuin.. vind ie geweldig en we hebben dus 30 dikke mussen in de tuin.. 😉
en dan rond 3 uur fruit, maar dat eet ie slecht.. paar hapjes, geef soms fruitmoesjes die eet hij wel.. of als je druifjes, sinasappel of aardbei ofzo (specialer fruit dan appel/peer/banaan) dan eet ie t wel beter.. en savonds zn groente eet ie soms alleen zn aardappel op of alleen zn vlees, met rijst eet hij vaak wel alles op behalve alle sliertjes die erin zitten (van groente ofzo).. maar ene keer eet hij wel alles op en andere x niet, doe er niet moeilijk om omdat hij verder goed eet... daarna soms een bakje vla of een danoontje..
Jayron begint steeds meer in zinnetjes te praten en echt gesprekjes aan te gaan, vind dat zo gaaf! bv: we zaten in de auto en papa moest ff wat afgeven bij iemand dus wij 2 wachtte in de auto zegt ie: papa doen?? ik zeg papa is wat geven aan oma.. zegt ie: ohh.. en begint over zn beker.. hahahha moest zo lachen! En zo schattig maar ook wel te lief, hij gooide papiertjes voor me weg in de prullenbak, gooit hij het er naast zegt hij uitzichzelf: oh sorry mama! .. ahhh vond dat veel te lief! dat hoeft nog helemaal niet hahahha..
ook als ie zn thee op heeft vraagt ie: mama, nog een thee?? hij verrast ons x op x... hij wist ineens dat de zolder de zolder is.. papa op zolder.. uhhh ja idd! hahaha..
we zaten laatst in een wachtkamer op gemeentehuis, begint hij ineens te tellen.. zag hij cijfers op de balies staan hahah.. nah ik klets weer te veel over hem he maar vind t zo leuk allemaal!