noam: fijn meis dat alles goed is met de 20 weken echo
vj: leuk zwangerschapszwemmen.
van dat niet willen lopen, zal idd wel een vorm van aandacht zijn, maar ik pakte haar vaak op, omdat ik 's ochtends gewoon niet alle tijd heb, daarom doet mijn man dat 's avonds niet, want die heeft wel meer tijd.
maar afgelopen 2 dagen, ging het wel goed, gelukkig, ze ging een klein beetje mopperen, maar gelukkig liep ze wel mee, dus het viel mee, hopelijk blijft het zo goed gaan.
En wat doen jullie met bijtende of knijpende kindjes? hier is Gwen echt van het bijten en knijpen, en zeg wel boos tegen haar dat het neit mag, maar lijkt niet echt te helpen. ze doet het heel vaak bij Esmee. denk dat ik haar toch maar vertaan in de hoek ga zetten, want het gebeurt echt dagelijks. en ook regelmatig in de kinderwagen, dat ze bezig is. ook lastig. heb nu al een paar keer gehad, als Gwen deed knijpen, dat ik Esmee uit de kinderwagen haalde, zodat Esmee aandacht kreeg en Gwen niet, in het begin vond ze dat niet leuk, maar nu lijkt het haar ook weinig te interessseren
en wat vervelend dat je nog steeds last heb van je pols en voet en dat je ook nu last hebt van je heup, hoop dat het snel beter gaat, dikk knuff
ymmas: wat schattig dat dansen, vind dat ook zo leuk, dan smelt je moederhart idd
koekoek: hoe was het in de dierentuin?
mar: wat vervelend dat je niet weet wat er met je meisje aan de hand is en ze elke keer zo overstuur wakker word. Misschien idd angst.
hier hebben ze 's nachts gelukkig nooit last van, maar wel overdag dat ze sneller aandacht willen. en ze zijn ook wel jaloers op elkaar, gister zat Esmee bij mij op schoot op de grond, komt gwen ook meteen aangerend en gaat bij mij op schoot zitten, haha, stel je voor dat ze aandacht van mama missen.
hoop dat het snel wee rbeter gaat met Fenna, blijft altijd lastig als je niet weet wat er aan de hand is. is het aandacht, of idd angst, tandjes of iets anders? dikke knuff voor jullie
finaly: vervelend dat je ej zo voelt, dikke knuff