heeej dames..
hier kunnen we lekker slap zeveren en komt dus ook geen lijstje..:)
zodat het zwangerworden gedeelte lekker on topic blijft! enjoy:-D
girlnextdoor1987Oud lidBerichten: 5.901Lid sinds: 13 november 2010
girlnextdoor1987 schreef:zooo dames, ik ben afegwerkt..
was druk maar wel leuk!
vanmorge beetje bruin veegje.. zien wel!
vriendin..
pfff
die belde vanmorge dat ze zich niet zwanger voelde en dat ze dacht dat ze een miskraam krijgt..
nouja hele vroege.. maar even goed een mk
ze had wat bloedverlies en dr (.)(.) deden geen pijn.. dus..
maar ze krijgt vanmiddag de uitslag van de ha..
die deden een zwa test..
maar na een mk test die toch ook positief?? nouja.. ze ziet maar..
weinig zin in..
gister trouwens nog goed gemaakt met vriendje! kwam lekker tegen me aan ligge in bed.. geen sex.. maar gewoon ff fijn 😃
jamilah.. houden het over al gezelliog.. zo stoort hopelijk niemand zich aan ons gekwebbel 😃
gelukkig een goede oplossing!
Littledreamer1983 schreef:Hallo meiden,
hoe gaat het hier? Nog leuke nieuwtjes? Ik ben vanmorgen even naar de tandarts geweest en heb het overleefd! Lekker dramatisch. Maar eerlijkheidshalve ik heb er altijd een gruwelijke hekel aan. Na mijn eerste zwangerschap ging het neerwaarts met mijn tandjes 😞 Zei gister al tegen mijn man: "Dit wordt een kunstgebit schat, kun je wel leven met een vrouw met een kunstgebit?" Waarop hij antwoordde: "Als het moet dan moet het maar." Nou dat was lekker opbeurent. Het duurde een tijdje en opeens voegde hij eraan toe: "Het kan ook zo zijn voordelen hebben." En gaf me een dikke knipoog. Aaaaaaaaaaaaah zou je em niet 😃
Maar desalnietemin ik heb gehad. En heb mijn gebit nog!
Faithe schreef:Hahahahaha mannen he!!!
Ze zeggen wel eens elk kind neemt iets van de moeder af.
Mijn moeder heeft 3 dames.
Mijn oudste zus heeft dr slanke lijn.
Middelste dr tanden 😉
En ikke dr haren 😛
Littledreamer1983 -> jij heb lees ik al een kleine? En nu voor de 2de? Wel een regelmatige cyclus enz?
Beetje nieuwsgierig 😃
Hahahahaha dat kan wel kloppen! Slanke lijn heb nooit gehad dus onze dochter kon dat al niet pakken. Maar mijn tanden wel. Dus dan pakt de volgende mijn haren! Aaaaaaah
Naja dan maar met een kaal hoofd door het leven 😃 Ja we hebben een dochter van anderhalf en mijn cyclus is 25 dagen. Ik vlieg door de dagen heen en zoals je ziet ga ik vandaag een ei leggen. Heb al een nestje gebouwd 😛
En hoe gaat het met jou? Wat is jouw verhaal?
meisjeP schreef:ha ladies, nou ik kom hier ook wel mee kletsen! Gezellig over gezinsauto's, babykamertjes en kleertjes! Haha
Ben aan het werk dus kom vanavond nog wel ff weer!
Littledreamer1983 schreef:Faithe schreef:Hahahahaha mannen he!!!
Ze zeggen wel eens elk kind neemt iets van de moeder af.
Mijn moeder heeft 3 dames.
Mijn oudste zus heeft dr slanke lijn.
Middelste dr tanden 😉
En ikke dr haren 😛
Littledreamer1983 -> jij heb lees ik al een kleine? En nu voor de 2de? Wel een regelmatige cyclus enz?
Beetje nieuwsgierig 😃
Hahahahaha dat kan wel kloppen! Slanke lijn heb nooit gehad dus onze dochter kon dat al niet pakken. Maar mijn tanden wel. Dus dan pakt de volgende mijn haren! Aaaaaaah
Naja dan maar met een kaal hoofd door het leven 😃 Ja we hebben een dochter van anderhalf en mijn cyclus is 25 dagen. Ik vlieg door de dagen heen en zoals je ziet ga ik vandaag een ei leggen. Heb al een nestje gebouwd 😛
En hoe gaat het met jou? Wat is jouw verhaal?
Goh mijn verhaal is kort en krachtig 😛
Na een dag of 5 diarree gehad te hebben (werkt pil ook niet)
na HA gegaan en gezegt hoe en wat.
Vertelde ze van goh meid je pil werkt nu ook niet.
Huilen, huilen, huilen hoe moest ik dat thuis vertellen.
Nou gezegt van we moeten het veilig doen kan zijn dat ik zwanger ben.
Meneer zijn reactie was ow er zijn wel ergere dingen in het leven 😛
En bedankt ik ontzettend bang voor zijn reactie hahaha.
En zei meneer van oke dan maar condooms halen.
Ik nog meer huilen en gezegt dat ik heel graag een baby samen zou willen.
Hij verschrok zich toen wel omdat ik niet eerder een hint ofzo had gegeven.
Veel gesproken en toen besloten om diezelfde dag 26 november de pil weg te gooien 😃
Ik moest nog 10 dagen eigenlijk slikken maarja mijn strip was toch niet safe dus.
Om de 2 weken telkens testen -> niet zwanger en niet ongesteld!!!
En sinds 27 januari de eerste x ongesteld geworden na 63 dagen 😃
Maar ook eerst onzekerheden qua gezondheid maar achteraf gezien is dat reuze mee gevallen en
omdat ik geen medicatie wil ivm zwanger worden moet ik afvallen en dat gaat super!!!
Dus jeh voor ons begint het nu pas allemaal!!!
Even een paar cyclussen afwachten om te kijken hoe de cyclus eruit ziet.
En verder jeh hopen dat het elke maand raak is 😃 zoals iedereen hier 😃
Littledreamer1983 schreef:@ Faithe, ik gil het hier uit! Ik zit met hetzelfde. Meneer heeft weer vanalles besteld zonder dat ik weer iets van weet!!! Ik kan daar niet tegen!
De laatste keer dat ie dat weer geflikt had heb ik gezegd: "Wat zou jij ervan vinden als ik over een paar maand bij je kom met een dvd en foto's in mijn hand van onze tweede kind en ik zeg er bij: "Alles is al geregelt, je hoeft alleen die week vrij te houden, want dan is de bevalling!!!!!!!!"
linnie schreef:gelukkig heb ik nog geen problemen met mijn mannetje.
hij doet erg veel voor mij, hij heeft zijn getunde(of hoe je het ook schrijft) auto voor mij verkocht.
die was erg verlaagd en ik heb een chronische darmziekte, dus dat in en uit stappen deed zo veel pijne en tijdens het rijden ook( hij was erg stroef)
maarja daar ging ons kindje was echt verliefd op die auto(en mijn mannetje ook) het was zijn eerste auto en heeft hem 8 jaar gehad en alles zelf aan gedaan.
dus zaten veel bloed zweet en tranen in.
dus voel me wel een beetje schuldig tegen over hem
linnie schreef:ow dat is minder! al een beetje opgeknapt?
Sabrina1984 schreef:Nog steeds een beetje hetzelfde. Hoesten (hierdoor pijn in mijn ribben joh au!!!) Tranende ogen en daardoor moet ik steeds niezen. En snotteren... Dus lig gewoon lekker veel op bed, moet er maar aan toegeven anders blijf ik kwakkelen ben ik bang:-(
@Littledreamer: Je vroeg om onze verhalen, nou dit is die van mij:
juli '09 op vakantie in Italie (camping bij Venetie), zonder condoom en vanaf dat moment besloten voor een kleintje te gaan. Toen waren we inmiddels 1 jaar getrouwd en 6 jaar bij elkaar. Weer thuis aangekomen foliumzuur gekocht en we dachten we zien het wel als het raak is (nog geen idee dat het wel ff kon gaan duren). Op dat moment studeerde ik en in februari 2010 brak ik mijn been door een ski-ongeluk. Moest geopereerd worden (drie plaatsen gebroken) Door alle rontgen etc. was ik blij dat ik niet zwanger was. Vervolgens een paar maanden revalidatie en doorgegaan met afstuderen. In augustus afgelopen jaar een huis gekocht en in december verhuisd en afgestudeerd. We zijn gelukkig nu in een wat rustiger vaarwater gekomen, dus we hopen dat het ons zonder hulp gaat lukken door meer tijd en aandacht voor elkaar te hebben. Ik ben deze maand begonnen met temperaturen en ga komende maand denk ik weer wat ovu-testen doen. Vandaag had ik bruin bij het afvegen, maar het heeft nog niet echt doorgezet. Dit is mijn verhaal in korte versie ;-)
linnie schreef:het is niet echt een duidelijke foto met herkenningspunten:( maar miss herken je hem wel.
op welke beurzen e.d. staan/stonden jullie?
welke autoclub???
wij zaten bij seat club nederland en car illisions
linnie schreef:
dit was ons kindje, mis hem wel hoor we hadden veel bekijks met de auto 😃 we hebben heel wat traantjes gelaten toen we hem achter lieten bij de dealer
Faithe schreef:Wij hebben in de Rai gestaan in Amsterdam euhm in het Gelderdome toen bestond de Grote beurt nog 😉
En elke zondag meeting vooral in Belgie.
linnie schreef:wij hebben ook in de rai gestaan en ahoy.
en stonden op full speed e.d.
Sabrina1984 schreef:Je had toch ook een keer zo'n groen draakje gemaakt of was jij dat niet?
Tinkerbell79 schreef:hahaaha, ach ja, hier kunnen jullie gewoon lekker onzin kletsen, moet ook kunnen natuurlijk. Scheelt andere duizenden paginas te lezen die nergens over gaan ;-)
girlnextdoor1987 schreef:
Sunshine8 schreef:[/IMG]
pff...daar zitten wat uurtjes in;) haha
En toen had ik m klaar, wilde ik m bovenmn bed hangen, is ie veel te groot!! haha, komt omdat ik gemeten had met ons oude bed, dat was laag, nu hebben we boxspring, is veel hoger!;)
maal schreef:k kom ff hier want ben op werk en verveel me kapot!!
Super gaaf die schilderijtjes gnd, maak je voor mij ook als ik ooit n baby krijg,,, ik kan dat nie hoor!!!!
Ennuh muffins jaloers ik wil ook kunnen bakken lekker hoorrr,,,
heerlijk met zn 2tjes op de bank met zelfgebakken heerlijkheid!!!
Mannen die dingen bestellen, neej bij mij andersom im a buy addict!!! Internet, reallife like to spend money!!!!
girlnextdoor1987 schreef:owja.. het verhaal...
haha.. komt ie..
31dec 2005 oudjaarsavond.. heel gezellig heel dronken.. opstap met mn zus,.. heeel gezellig. gezoend met een leuke jongen.. joost dus!
toen kwam ik nog een leuke jongen tegen maar als ik met 1 gezoend heb dan hou ik het daarbij.. haha heel braaf!
nummers uitgewisseld, hij smsste heel de nacht, heerlijk gezoend op het liedje van robbie wailliams Angels :D:D:D big fan!
toen gesmst heel de dag.. bij familie geweest ondertusse...
savpond verveelde hij zich dus ik zei kom maar.. dacht dat ie dat toch niet durfde haha
maar hij kwam en we gingen naar de bios.. wist alleen niet meer hoe die eruit zag en had aan mn zus gevraagd of zei mij op kon halen als het een erngerd bleek te zijn haha
wij naar de bios.. naar king kong.. nog nooit zon ***film gezien! en als ik zenuwachtig ben ga ik kletsen duss... tja heel de film zitten kletsen.. en daarna gezoend!
2 dagen later weer afgesproken weer bios..
was toen wel gezellig en officieel verkering 😃 haha
in 2008 huis gekocht.. 1,5 verbouwd en ondertusse wone we bijna een jaar samen.. in mei met de pil gestopt.. in augustus mooie reis naar bali gemaakt.. en nu nog niet zwanger!
meisjeP schreef:leuke schilderijtjes allemaal kunstzinnig hoor!
Ik zal trouwens morge proberen een foto te plaatsen van mijn schilderij... van behang en een lijst van 2x2... Hij is eindelijk af joehoe!
Wij gaan de motor op internet zetten en gaan als deze verkocht is een opel astra kopen! Ook zo'n gezinsbak! Wij zijn niet van het autotunen, maar wel helemaal wild van motoren!! Hihi
meisjeP schreef:wat leuk al die verhalen! Wij zijn geloof ik allemaal wel toe aan een nieuw hoofdstuk! Kom maar op! de bladzijde ligt open... Ben trouwens wel zenuwachtig hoor voor de afspraak bij de gyn!