girlnextdoor1987Oud lidBerichten: 5.901Lid sinds: 13 november 2010
mijn actie foto van de rally, proloog van dakar.. of hoe het ook heet haha...
meisjeP schreef:dan maar een oudere foto... die is trouwens van manlief heb zelf een Yamaha 600 FZR
meisjeP schreef:Hier de hele nacht wakker gelegen, heb zelf nog tot half 2 staan strijken... Mmh ik denk een dipje, een terugval. Bah daar baal ik van! Het ging best goed de laatste tijd, maar ik neem weer veel te veel hooi op mijn vork. Wanneer leer ik dat nou eens af?!?! Ik dnek dat de druk van de scriptie en het einde van het laatste schooljaar, mijn altijd aanwezige drang om alles goed te doen met werkelijk alles! Pff wat doe ik mezelf aan door hier maar elke keer over na te denken? Iemand nog een medicijn tegen te snel werkende hersenen? HIhi
girlnextdoor1987 schreef:faithe.. hoe was je dag??? kon je op tijd uit bed??
girlnextdoor1987 schreef:mijn dag was rustig..
ben weer aan het schilderen geslagen!
en lekker met mn mamsie en de hond weze wandele.. en.. uhhh
verder ben ik lekker eten aan het maken! 😃
en nog steeds heeft mn ongi niet doorgezet!
hoop stiekem dat ie niet doorzet en dat ik zwanger ben natuurlijk!!:D
meisjeP schreef:Hier de hele nacht wakker gelegen, heb zelf nog tot half 2 staan strijken... Mmh ik denk een dipje, een terugval. Bah daar baal ik van! Het ging best goed de laatste tijd, maar ik neem weer veel te veel hooi op mijn vork. Wanneer leer ik dat nou eens af?!?! Ik dnek dat de druk van de scriptie en het einde van het laatste schooljaar, mijn altijd aanwezige drang om alles goed te doen met werkelijk alles! Pff wat doe ik mezelf aan door hier maar elke keer over na te denken? Iemand nog een medicijn tegen te snel werkende hersenen? HIhi
girlnextdoor1987 schreef:alleen lukt ie niet zo mooi haha maar komt goed!
Sunshine8 schreef:Jawel!!!gewoon beginnen! Ik heb alleen om de omtrek van de olifant naar mijn zin tekrijgenal lang over gedaan!
Daarna het zwarte gedeelte geschilderd en toen heeeeeeeel veeeeel vakjes moeten schilderden!!! Haha 6 weken lang! En dan in elk vakje weere een vakje endaar weer een stipje of een streepje in enz enz....good luck!