Linnie had het al gelezen op hyves 😞
GND of die andere picasso van ons wat heb ik allemaal nodig om te gaan beginnen met schilderen?
FaitheOud lidBerichten: 5.269Lid sinds: 18 december 2011
Faithe schreef:Hotel a le Faithe :D
Sunshine8 schreef:nou, heb je wel nog genoeg te doen! wij hebben ook alles gedaan maar geloof dat we er iets langer mee bezig zijn geweest , maar wij k onden ook alles op ons gemak doen omdart we bij de ouders van mn vriend woonde en we hebbenook alleen maar ;s avonds en in het weekend kunnen klussen....en nu 4 jaar later zijn we met de laatste dingen bezig....Alleen de keuken moet nog! MAar geod....we hebben een nieuwe badkamer, nieuwe bijkeuken, de woonkamer hebben we gelijk gedaan en dan slaapkamers ook. Alles was bruin en donkergroen....bleeehhhhhh
linnie schreef:Wij hebben een huurhuis, maar zou ook wel opnieuw willen schilderen/behangen, nieuwe spulletjes e.d willen hebben.
Maar we gaan eerst de tuin opknappen die ziet er echt niet uit hihi.
Alles stap voor stap:)
linnie schreef:krijg net te horen dat mijn vriend een auto ongeluk gehad heeft!!!! hij zegt dat hij zelf niks heeft maar de auto zit aan de voorkant in elkaar:(
kan het nog erger? ik moet geopereerd worden, vriend auto ongeluk. wat komt er nog meer bij?
Mowzy schreef:Jeeeeeeej we zijn verhuisd!