Mo -> Flink balen dus! Hopen op goeds nieuws!!! Dan duurt een week zo lang he als je ergens op moet wachten...
Linnie -> Hoe gaat het met je oma meid???
MeisjeP -> Script van? Heerlijk een weekje vrij!!! Gun het je van harte 😃 Ik heb morgen en overmorgen vrij 😊 vakantie's heb ik nog niet gekregen...
Sun????????????????????????????????
GND -> En je woog? Goed zo! Lekker een dagje niet zweten 😛 Wat doe je eigenlijk qua sporten?
Hier een dagje werken erop zitten, thuis gekomen, woefs verzorgd, me gewassen en gekookt en door na gym... Nu heerlijk op mijn kont zitten 😃
Morgen en overmorgen VRIJ!!!
Vrijdag gaan we na de motorbeurs in Utrecht 😃
Zaterdag kijken voor onze ''gezins''wagen 😃
Beetje minder op mijn werk! Het zijn net van die vervelende pubers 😖 flink kletsen onderling en er zijn er 2 die kunnen elkaar niet zien of luchten. Tja daar heb je dan zelf ook last van. De ene verteld die dingen tegen me en die andere weer andere dingen pfff. Ik heb vandaag gezegd dat ik er NIETS mee te maken wil hebben! Van de week eens een hartig woordje met het hoofd!!! Staan ze wat te bekvechten midden in het restaurant 😖 ja sorry hoor waar is de professionele houding pfff. De sfeer is dan zooooooooooooooooooo ontzettend gespannend echt balen!!!
Euhm verder eens denken...........
Ow ja op de sportschool hebben ze iets nieuws Better Belly -> info google maar 😛
http://betterbelly.uwstudio.nl/Maar dat kost 40 euro per 4 weken bovenop je maandabbo en dat vind ik een beetje te duur!!! Ik betaal al bijna 65 euro per maand!!!Ik heb wel net een proefsessie gehad.
Die band is heerlijk warm maar jeh verder euhm niets voor mij.5 cm garanderen ze, meer cm is meegenomen. Maar als ik nu per 4 weken 3 kg afval ben ik al gelukkig 😃
En verder jeh zeik!!! Het sneeuwde grrr!!!