heey
Elmo wat een leuke dingen heb je gemaakt en ontvangen! leuk zon raam sticker. wil ik ook zo graag maar vind no beetje eng, ivm gslacht en alles haha. Leuk dat de kinderen versierd fietsen gedaan hebben, groot gelijk dat jij lekker in bed bent gegaan 😊
hier slaap ik laaste dagen weer slecht, voel de kleine constant das heerlijk, maar daardoor vind ik zij slapen wel moeilijker, want dan lig ik op me zij en dan voel ik de kleine bewegen, of met teentjes tegen me zijkant, en dan ben ik onbewust bang dat ik haar beetje plet,....maar erger nog vind ik nachtmerries, ik droom wel 4 keer per nacht iets engs, dan word ik van slag wakker en ga weer slapen, weer nieuwe enge droom. soms is de droom niet eng, maar er komt altijd 1 keer dood in voor....vanacht droomde ik eerste keer dat ik op werk was en de vaat stapelde zich op, kon niet bijhouden en iedereen wilde iets van me, ik werd misselijk van de etensresten ( die droom was dus leuk) maar daarna droomde ik dat me man geld moest geven aan iemand, hij blufte steeds dat dat dreigen is en dat je daar niet op in moet gaan, toen stnden ze ineens met pistolen voor ons, ze wilde ons schieten, terwijl ik droomde zei ik steeds, ik ben zwanger ik voel de kleine schoppen doe me dit niet aan....ik voelde haar toen ook echt, werd van slag wakker....toen weer slapen en toen droomde ik dat ik baby had, een hond en was zwanger...zette me kinderwagen neer omdat ik in een attractie ging, kwam er uit kinderwagen pleitte, kreeg van de directie een nieuwe maar dat was een buggy, wilde steeds uitleggen dat een pasgeboren baby niet in buggy kon, maar dat kwam niet door 😞 baalde dus dat me kinderwagen gestolen was.......die was ook niet eng maar er komt altijd 1 droom die echt met bedreiging en dood te maken heeft in voor.
heel verhaal 😉 Liefs