Zoe oh da's wel balen, ik dacht dat de 'gewone' huismiddeltjes misschien voor reflux net genoeg zouden kunnen doen om het een beetje onder controle te houden 😖 Hopen dat je het kunt volhouden met medicijnen waarvan ze zeker weten dat ze veilig zijn, maar zo niet, dan hoef je je niet schuldig te voelen hoor - ten eerste denk ik dat ze van heel veel medicijnen dat ze zeggen dat ze het niet weten omdat er gewoon helemaal geen onderzoek naar gedaan is of omdat ze zichzelf willen indekken voor het ene geval dat er eventueel heel misschien een verband zou kunnen zijn tussen medicijnen en gevolgen voor de baby...
Van die huildagen heb ik ook, voel ik me zo lullig want ik krijg dan altijd geheid ruzie met mijn man en dan gaat bij mij de kraan open en voel ik me net een klein kind dat haar zin probeert te krijgen haha... terwijl ik het echt niet kan tegenhouden. En vandaag was ik zo moe dat ik ook wel kon janken. En toen kotste ook de kat haar eten nog eens uit, toen had ik het echt gehad haha! Straks maar lekker vroeg slapen, hopelijk voel ik me dan morgen wat uitgeruster!
Haha wat ik ga doen in mijn verlof... nou, eerst het hele huis van onder tot boven schoonmaken en opruimen 😖 Er zijn zo veel dingen die ik nu wil doen maar waar ik echt niet aan toe kom... Hopelijk is dat met een dag of 3 maximaal klaar, dan wil ik nog wat meer shoppen natuurlijk en dan inderdaad lekker lezen, bij voorkeur in de achtertuin en met perenijsjes. Nog maar 8 weken en 2 dagen....
Lin niet zo veel te melden 😃 Ik vond het aardig wat! Hoe gaat het nu met je zus? Hopen dat het niks is en ze snel weer naar huis mag!
Dat van die jongens klinkt bekend van mezelf, ik kom door de week ook maar met de grootste moeite mijn bed uit en vervolgens ben ik op zaterdag om half 8 klaarwakker... Is denk ik omdat je beter slaapt omdat je weet dat je niet op hoeft!
Als je het geld hebt en je zoontje de kamer net zo leuk vindt als jij, zou ik het gewoon doen hoor! Als de middelste eruit groeit, kan de jongste hem nog overnemen!
Loes mooie buikfoto hoor! Handig, zo'n buurman, en leuk voor je man ook! Dat met dat bewegen heb ik precies zo, vaak op kantoor gaat er een voetje langs de binnenkant van mijn buik, dan moet ik wel kijken want het is zo schattig! 😃
Wij hebben geen plannen voor een bord, maar we hebben ook geen voortuin dus dat wordt een beetje lastig. Ik denk dat we misschien iets met balonnen en de naam op de deur doen ofzo, we hebben voor ook maar een klein raam (dat ik in mijn verlof eigenlijk nog even moet lappen ;-)) met plastic erop zodat niet iedereen naar binnen kan kijken...
Elmo wat gaaf dat je de perfecte wieg hebt gevonden! 😃 En lekker dat je van je lange avonddiensten af bent, het lijkt ook alsof je je weer wat beter voelt als de afgelopen tijd of niet? Wel fijn als je een beetje kunt genieten hoor ondanks dat je zwangerschap niet helemaal perfect verloopt!
Tweety dat was idd ook wat ik had in de blije doos, vond 't rompertje zo lief! Mijn man heeft het bier geprobeerd en vond het niet te drinken, ik drink geen bier dus nu ook geen alcoholvrij 😉 En het flesje vond ik ook erg handig, ik wil Difrax S-flessen gaan gebruiken maar wil ook een paar andere voor het geval de kleine die S-flessen niet zo fijn vindt als ik hoop.
Ik ga langzaamaan richting bed, ben een beetje verkouden en verstopt en daardoor doodop... Ben maar niet gaan bodybalancen vandaag, volgende week weer, ik had eigenlijk Microsoft Office-cursus na het werk maar dat is tot half 10, en dan dus 11 uur op een dag geconcentreerd bezig zijn, dat wordt me wat te veel!