Lin pff nou dat valt inderdaad tegen zeg... weten ze van dat huis van min. 1 jaar al dat je zwanger bent? Anders zou ik die troefkaart schaamteloos op tafel gooien in dit geval 😉 En wat zijn nou die paar maanden minder dan een jaar, als je op tijd aangeeft wanneer je eruit gaat, kan de verhuurder toch prima iemand zoeken voor na jullie?
De Lodger is zo'n draagdoek die je ook als wikkeldoek kunt gebruiken:
http://www.lodger.com/producten/shelter/collectie_109/shelter_cotton/. Lijkt me erg lekker voor een baby'tje, ik kan me zo voorstellen dat het in het begin een hele schok is dat je zoveel ruimte hebt en dan lijkt z'n doek me heel knus...
Gelukkig dat je schoonzusje weer naar huis mocht zeg, vind ze het niet best wel eng dat de placenta zo ligt? Gelukkig houden ze haar goed in de gaten! Pfff en dat is me ook wat, als je baby 10 weken te vroeg komt, dat zou gewoon bij ons al over een paar weken zijn... denk niet dat ik daar klaar voor zou zijn nu!
Zoe ik wil in eerste instantie ook geen pijnstillers hoor, ik wil de geboorteTENS proberen en als dat echt niet helpt misschien pijnstillers. Ik ga wel in het zh bevallen, omdat ik het een fijn idee vind dat de baby dan meteen geholpen wordt als er iets mis is, en dat pijnstilling dan evt een optie is, is mooi meegenomen. Maar een ruggenprik wil ik sowieso niet, de pijnstillende injecties die er zijn, kunnen de ademhaling van de baby beinvloeden dus wat mij betreft is de enige optie zo'n infuus waarbij je de pijnstilling zelf kan regelen,maar dan zit je weer met een infuus, wat ik een akelig idee vind..