Tweety heb je een beetje een ok dag gehad? Blijft moeilijk he als je moeder er niet meer is 😞 Mijn vader is nu 3,5 jaar geleden overleden en ik vind het zo jammer dat hij zijn kleinkind niet kan ontmoeten, en dat mijn kindje mijn vader als opa moet missen 😞
Tej gelukkig maar dat je weer thuis bent, het lijkt erop dat je je wel ok voelt... 't Is dus niet meteen iets waarvan ze zeiden 'o ja, het is dat', da's wel vervelend. Zeiden ze of het iets te maken kon hebben met jouw bloedverlies in de eerste paar maanden?
En haha wat een opmerking over seks, ze moeten het er natuurlijk wel even bij zeggen maar toch 😖
Butterfly wow jij bent goed verwend op je verjaardag dus, lekker!!! Nu nog ff weer fit worden, bijtanken is dan een goed plan! Ik heb ook al een paar weken zo'n half soort verkoudheid, net of je lichaam het niet meer af kan schudden he, dan helpt alleen genoeg rust maar denk ik!
Lin wat leuk allemaal, wat zal je zoon morgen leuk opstaan 😃 Wat krijgt hij voor cadeau? En vindt zijn broertje het niet jammer dat hij dan op schoolreisje is? Bereid je maar voor op het verstoppen in de bus als ze terugkomen, niet vergeten geschrokken te kijken he 😉
Elmo wat goed van je dochter, stel je voor zeg dat ze nog ff gauw voor de baby er is haar diploma haalt!
Miek fijn dat de Babydump goed meewerkt met de vervangende onderdelen! Haha ik moet wel lachen dat jullie er allemaal zo lang mee bezig zijn om die dingen in elkaar te zetten, wij hebben daar maar voor betaald want ik ken mezelf 😃
De yogalerares is idd redelijk stoffig en zweverig, ze was de hele tijd iedereen haar naam vergeten enzo 😖 En ze had ook nog niet gezien dat ik begin mei de contributie al heb overgemaakt, dat vond ik wel een beetje zorgelijk, maar ja, desnoods print ik het bewijs even uit. Ik vind het maar een rare ervaring tot nu toe, maar ik denk wel dat ik er uiteindelijk iets aan ga hebben bij de bevalling dus ik doe maar gewoon mee haha!
Hier is vandaag het kamertje geleverd, yay! En in elkaar gezet door de heren van de babypark dus. Het ziet er allemaal super uit, ik had alleen verwacht dat het minder groot zou zijn. Gelukkig past het wel prima in het kamertje! Na mijn werk heb ik dus eerst even de kast en commode schoongemaakt aan de binnenkant en alle spulletjes erin gelegd, en daarna het halve huis schoongemaakt want overal lag troep 😖 Wat ik iets minder vond, was dat ze de dozen hadden laten staan en het oud papier was net opgehaald, dus daar zitten we nog twee weken mee. Maar verder ben ik er erg happy mee!!!
Terwijl mijn man hier thuis zat met de mannen van de babypark ben ik in de pauze naar vestiging 2 van het kdv hier in de buurt geweest, waar ze in principe plek hebben voor onze kleine. Deze zag er een stuk fijner uit dan de eerste vestiging waar ik ben wezen kijken, veel kleinschaliger, ze hebben er alleen kindertjes tot 2 jaar. De leidsters leken allemaal heel leuk, en ze hebben er een tuin waar buiten gespeeld kan worden. Al met al een hele verbetering ten opzichte van de vorige keer. Maar nu ik gezien heb wat het prijsverschil ook is tussen kdv en gastouder, neig ik toch echt wel meer naar een gastouder. Wordt vervolgd...