Zoe he wat een rotnieuws.. het is inderdaad niet het einde van de wereld en ze gaan de kleine gewoon goed in de gaten houden, maar dit is niet wat je wilt 😞 Kan me voorstellen dat je er echt even helemaal van van slag bent! In elk geval krijgt jullie kleine uk straks tijdens en na de bevalling wel alle zorg die nodig is om ervoor te zorgen dat hij/zij helemaal gezond is, dat is een kleine troost...
Hier geen wilde plannen voor het weekend, heb maandag cursus in Utrecht en daarna 's avonds een extra lange zw. yoga en ik zie er tegenop als een berg want ik merk dat zo'n hele week werken echt zwaar begint te worden, en dat is zonder ook nog eens op en neer te moeten reizen. Dus dit weekend ga ik cocoonen, daar heb ik ook echt behoefte aan, lekker met mannetje thuis, beetje thee drinken en buiten zitten en tv kijken en in het kamertje rommelen... We hadden nog een aanbieding om met een (bijna ex-) collega van hem naar de Beekse Bergen te gaan maar ik wil gewoon ff niet van alles voor en met andere mensen doen, dat heb ik al ruim 40 uur gedaan deze week...
Pinky wat een mooie foto's!!! Zal zeker moeilijk kiezen zijn, ook inderdaad mooi dat wit jullie allebei goed staat, dat pas altijd goed bij zulke shoots!
Lin super dat de huizensituatie zich lijkt op te lossen, hopelijk kun je het huis bij school volgende week regelen, heb je precies wat je wilt (ten minste, het liefst heb je natuurlijk je eigen nieuwe huis helemaal klaar maar dit is een mooie tweede!)
Loes ehmmm nee zo uitgebreid heb ik niet van binnen gevoeld haha... misschien eens proberen onder de douche zo... Ik zou de vk anders voor vrijdag ff bellen want het lijkt me wel gek, kan zijn dat ze idd al ingedaald is maar zit er normaal niet nog best een dikke laag (en de vliezen) tussen? Ik kan trouwens zo wel ff in mijn geleende zwboek kijken of daar iets in staat...
Wat kl*te van het huis zeg, jemig, hadden ze niet eerst kunnen kijken wat voor hypotheek ze kunnen krijgen voordat ze een bod uitbrachten?
Butterfly poe ik kan me niet voorstellen dat ik nu ook nog een bruiloft zou moeten organiseren 😖 Wat de meesten hier zeggen, ik ben ook echt op een punt dat ik gewoon rust aan mijn kop wil, vind het ook heel vervelend als dingen opeens veranderen (zoals dat de lerares van de zwyoga dus van de week mailde dat de les komende maandag en de week daarop een kwartier langer duurt, wil zeggen dat het pas om 22.00 uur afgelopen is en daar zit ik helemaal niet op te wachten :-()
Mijn man was van de week ook best veel thuis, een dag vrij omdat de babykamer kwam en gisteren om 11.00 uur (mannen)ziek naar huis gegaan, en dan voel ik me echt een sukkel dat ik elke week die 40 uur vol maak 😞 Gelukkig nog maar 6 weken tot verlof, waarvan twee met een vrije dag....
Wat is er trouwens met de banners vandaag, ze zijn bijna allemaal weg?