Zoe gelukkig maar! Aangezien het toen we hier nog allemaal in de zenuwen zaten in de eerste 12 weken even wat minder ging... Ik moest er opeens weer aan denken vandaag. Hopen dat het goed blijft gaan!!!
De oven heb ik nog steeds niet uitgesopt, wel dat spul gekocht bij de supermarkt, ik zag het toevallig staan laatst. Wist helemaal niet dat ze daar HG hadden! Ik heb het vandaag wel uitgeprobeerd op de glazen plaat, die is iets schoner dan eerst maar de zwarte spikkels komen er niet zo snel af. Maar had geen zin om heel lang te boenen 😉
Ik heb trouwens mijn jurkjes net toch maar besteld en ook een superschattig truitje van Name it met springende schaapjes. Vond de website wel handig:
http://www.ikenmijnkind.nl/mama-licious-positie-c-21.html . Ik denk dat onze wriemel een complete Name it-garderobe krijgt want ik vind echt ALLES schattig daar!!!!
Goed idee van die balonnen! Ik ben benieuwd wat onze katten van de box gaan vinden, waarschijnlijk is de lol er snel af voor ze dus misschien dat ik ze tot de kleine er is gewoon hun gang laat gaan... Als de baby erin ligt, blijven ze denk ik wel uit de buurt, ze vinden kinderen verschrikkelijk haha... Dat wordt me een schok straks!!!!
Hier ook vies weer, ik hoorde het net een beetje regenen 😞 Qua temperatuur is het wel lekker, het is in elk geval duidelijk dat de echte kou van de winter voorbij is, joepie!!!!! 😃 Dan nu de lente en daarna ONZE zomer 😊