@Butterfly: Haha je vriend zal wel flink gebaald hebben! Was het ook ver fietsen?
Hmm kan goed dat het je darmen zijn, als het boven je navel zit zal dat ook wel denk ik. Vervelend! Hopelijk heb je er snel wat minder last van.
Ik moet zeggen dat wanneer ik alleen maar volkoren brood eet, het bij mij wel goed gaat, als ik dat een paar dagen niet doe nou dan ben ik echt niet blij!
@Miek: Hee wat gezellig babyshoppen met een vriendin! Helaas kan dat hier niet.. wij weten het geslacht en ja.. dan zou iedereen het al weten! Vind het wel jammer maarja.. het is niet anders. En wat een superleuke luiertas! Was het nog gelukt om de 20 weken echo te verplaatsen?
@Loesm: Heeeeerlijk zo'n relaxte baas! Fijn ook dat hij begrijpt dat je je hondje moet uitlaten.
@Tweety: Fijn dat alles goed was bij de vk! Heb je het met de vk nog gehad over aambeien? Had zij misschien nog tips?
Ik ben 1 juni klaar met werken. Maar dan ook echt klaar omdat mn contract afloopt. Dus dan ben ik eigenlijk ook meteen met verlof haha
Ik heb een patroon besteld op internet voor de wieg. Kreeg al een mail dat het verzonden was dus ik hoop dat het morgen in de bus ligt!
http://www.textielstad.nl/patronen/10/PBU1980Ik vind hem hartstikke mooi en ben benieuwd of ik het zo mooi kan krijgen. Denk dat ik de stof ook wit hou, ondanks dat we het geslacht weten. Vind een mooie klassieke wieg wel heel gaaf!
Vanavond weer grey's anatomy!