PinkymeidOud lidBerichten: 6.169Lid sinds: 21 februari 2010
@tweety: echt een mooi buikje meid 😊
kirz schreef:snel moeier en buiten adem zijn is niet heel erg vreem als je weet dat je hart 40 a 50 % harder moet werken dan normaal.
Onbewust is je lijf keihard aan het werk om je kindje zo goed mogelijk te laten groeien.
Dan zijn sommige 'normale' inspanningen ineens best pittig.
Heb ik ook last van met fietsen, soms echt het idee dat mn hart uit mn borsttkas komt zetten!
Je kunt de hoogte van je baarmoeder tot 20 weken gemakkelijk uitrekenen door het aantal
Weken dat je zwanger bent af te trekken van 20. De uitkomst is het aantal cm/vingers
onder je navel. Dus bijvoorbeeld: 16 - 20 =4. 4vingers onder je navel.
Lucinda schreef:Hallo
Vanacht maar 1 keer wakker geweest van lichte pijn. Zag ook dat mijn zak aan het infus leeg was. Heb geen nieuwe gevraagd want ik mag vandaag naar huis als de pijn mee valt. Om 4 uur kwamen ze zelf de zak vernieuwen.
Vanmorgen kreeg ik de keuze of pijnstiller of eindelijk het infus uit. Heb voor het laatste gekozen, thuis heb ik ook geen infus. Ze heb de naald in mijn arm gelaten voor het geval het niet gaat en ik terug aan het infus moet!
Gelukkig is de pijn nu draagbaar. Voel het heel licht. Dus blijf maar hopen dat ik naar huis mag!!
Kreeg vanmorgen wel ontbijt op bed! hahaha krijg je natuurlijk altijd maar omdat ik jarig ben heb ik het daar op gegooid.
hahaha vind het zelf nog steeds grappig.
Hoe gaat het verder met jullie?