Ha die website ga ik ook in mijn achterhoofd houden met de 20 weken!
Zoe en Loes wat een gave foto's weer en jeetje, wat zijn onze ukkies al groot zeg! Snap niet hoe zoiets in mijn buik kan passen en je er zo weinig van ziet...
Loes tosti met kaas en augurk... lijkt mij niet zo lekker, ik ben wel gek op tosti's ham/kaas of vissticks met augurk... De combinatie trekt me niet zo.
Elmo, Lin en Muis lekker zo'n dagje je eigen ding doen!!
Hier geen idee hoeveel ik aangekomen ben, bij de vk 3,5 ween geleden zat ik nog steeds op 60 kg, was op dezelfde tijd als de keer daarvoor dus wat dat betreft redelijk betrouwbaar. Sindsdien is mijn buik wel groter. Ik heb thuis geen weegschaal, maar ik geloof dat ik behalve buik en borsten niet schokkend veel aangekomen ben. Over 1,5 week weer afspraak, ik ben benieuwd dan! Ik heb met bh aan trouwens ook steeds jeukende tepels, bij voorkeur op kantoor uiteraard want daar kan je niet even lekker krabben 😖
Kreeg vandaag weer een doos kleren van Esprit binnen, een broek waar mijn buik nog flink in moet groeien en gewoon wat simpele t-shirts. Ik zal in elk geval niet heel binnenkort zonder kleren zitten haha!
Oh ja ik denk dat ik ons kamertje gevonden heb vandaag (struikelde er toevallig over toen ik op mijn werk - echt alleen maar voor de vertaling waar ik mee bezig was natuurlijk - op de website van de babypark zat te kijken). Hebben jullie jullie kamertjes in het echt gezien in de winkel of gewoon online besteld? Dit is m:
http://www.babypark.nl/babykamer-como.html