Lin is voor jezelf inderdaad al wel lekker als je huis er uitnodigend en schoon uitziet voor de bezichtiging! Ben benieuwd joh!
Elmo leuk morgen weer naar de vk, had niet gezien dat je een echo kreeg maar iemand daarna zei van wel, leuk!!!
Butterfly en Pinky spannend die voorbereidingen op de bruiloft!
Butterfly jammer dat de beurs tegenviel, ik hoor wisselende verhalen maar wel vaak dat het echt te druk was... Ik kan niet zo goed tegen van die enorme mensenmassa's dus ik ben blij dat ik niet geweest ben!
Loes jij hebt een lekker lang shopweekend achter de rug zeg! Ik word ook misselijk als ik te veel doe op een dag maar ik stop wel voordat ik boven de pot hang...
Ben benieuwd wat je moet gaan doen tegen de knokkelkoorts, normaal muggenspul en een geimpregneerde klamboe en lange mouwen en broekspijpen 's avonds waarschijnlijk... Je kan er ook niet tegen worden ingeent geloof ik he?
Muis mooi kamertje! Ik heb ook de Mura 3 en vind 'm tot nu to erg fijn. Ik heb 'm gekocht op
www.kadocus.nl (sorry, blijf het zeggen maar het scheelt zoveel geld!!), was in de aanbieding voor 380 euro omdat het een kleur van vorig seizoen was. Ik weet niet of ze ze nog hebben maar misschien de moeite waard om even te kijken!
Tweety lekker naar de kapper! Ik hou nooit zo van dat gefrut met mijn haar maar als het dan klaar is, zit het altijd zo mooi!
Oh ja en jeuk - ik heb/had regelmatig ontzettende jeuk aan mijn linkerhiel en veel meer last van eelt dan normaal. Ik blijf het maar weghalen maar bij vlagen word ik meerdere keren op een nacht wakker en word dan echt gek van de jeuk!
L