HALLOOO DAMESSSS....DAAR BEN IK WEER!!!!
Eerst ff reageren op wat dingen die ik gelezen heb!!
@,mutsie, gatsie vervelend dat je in het ziekenhuis had gelegen, mooi dat het nu weer beter gaat!!! En wat een spannende tijd nu voor jou!!!
@, blondie, gelukkig geen BI, dat is hardstikke mooi!!! alweer een zorg minder pfffff...
@, Finaly, das vervelend dat je zo misselijk was, Je vroeg eerder wat voor muziek ik zing en daar had ik nog niet op gereageerd zag ik: Ik zit in een soulband,
dus denk dan aan de blues brothers, aretha franklin, joss stone, trijntje oosterhuis,jackson five enz enz... Echt vet leuk!!!!
Ook gewoon de foute discomuziek enzo, super leuk om te doen!!!
@, selly, mooi dat alles goed gaat bij jou!!!! super!!!
Nou ik heb de carnaval overleefd, Dat was ook een makkie want de vrienden die mee waren waren duidelijk niks gewend en waren dus al snel moe
en wouden dan naar huis!!! Zelf ik als zwanger hield het nog langer vol. maar goed!!!
Zaterdag en zondag helemaal niks gevoeld, vroeg me af, gaat alles nog goed daar??
maar daar kwam ik maandag wel achter, het honger gevoel kwam weer terug enzo en de vermoeiheid sloeg toe de maandag.
We zijn maandag dus naar een optocht gaan kijken en hebben verder niks gedaan. Vroeg naar bed gegaan.
Dinsdag was weer beter, toen zijn we gaan dweilen, kei leuk!!! Daarna wel weer erg moe, maar ook gisteren weer optijd naar bed gegaan.
Niet al te gezond gegeten de afgelopen dagen, dus geprobeerd tussendoor enzo fruit te eten voor de nodige vitamines hahaha.
Deze week gaan we het weer goed doen!!!
Mijn broer en zijn vriend gisteren verteld dat ik zwanger was, zei wisten niet zeker of ze thuis waren in het weekend dat we weer kwamen (om het te vertellen dus)
Ze waren helemaal blij!!!! Begonnen al gelijk over shoppen, blueberry romptertjes en lacoste truitjes en nike's hahahhaha stelletje gekken. Wel erg leuk hun reacties!!!!
Mijn moeder daarintegen weet nog van niks, en volgens mij had ze ook niks door.
Gisteren waren we met moeders op stap en ik was aan de 7-up en mijn moeder aan de moezel.
Zij haalde onze glazen op en ik kreeg haar moezel. Dit hadden we allebei niet in de gaten omdat het zo donker was. Ik nam een klein nipje van het glas , en mijn moeder ook
en gelijk gaf ze haar glas aan mij. ik dacht ohw ohw das foute boel. Ik had gelukkig mijn nipje nog niet doorgeslikt en spuugde dit dus gelijk uit!!!
Ikke mijn tong en mond helemaal schoonmaken aan mijn mauw en spuggen hahahha. Had gelukkig niks doorgeslikt!!!! Lekker is dat zo'n moeder hahahaha...!!
Verder was het soms wel erg druk, en als je te druk werd om me heen had ik me even terug getrokken zodat ik niet onver gestompt zou worden ofzo!!
Heb mijn buikje goed beschermd hahaha!!
kortom het was kei gezellig en reuze meegevallen, ben nu wel erg moe pfffffff.....!!
Ga lekker uitrusten, ben zoizo nog 2 dagen vrij!!!
liefs Ellen