ikke44 schreef:Mutsie, Oh toen ik eenmaal weer aan het werk was vond ik het ook erg lekker hoor, maar zag er toen gewoon erg tegenop om weer te moeten beginnen;) Heb trouwens geen moeite gehad om Indy naar de opvang te brengen, ze had ook al 2 ochtenden gewend daar en die waren prima gegaan dus dat scheelt denk ik ook wel. Gaat Aron naar een kdv of past familie/vrienden ofzo op straks? En fijn dat je herstel zo goed gegaan is, was bij mij met de eerste ook erg snel, helaas nu wat langer last maar goed het is nog maar een goeie 2 weken geleden he... En het is nu 2 keer open geweest dus herstel schijnt nu ook langer te duren helaas..
En wat klinkt dat leuk zo'n zilveren treintje! Wat leuk ook dat je er een plukje haar en een tandje in kan bewaren:D
Indy en Lynthe hebben allebei van schoonouders een zilveren spaarpot gekregen, Indy in de vorm van een kinderwagen en Lynthe in de vorm van een varken (een vernieuwde versie van het spaarvarken;)) Vond dit ook een erg leuk cadeau (we gebruiken ze niet als spaarpot hoor)
Aron gaat naar mijn zus 2 dagen.. Hij gaat er al wel eens naar toe als ik even weg wil of zo!
En kweenie, eerst leek me dat geweldig zo maar vind nu opeens alles eng! Wat als haar dochtertje van 1 aan hem zit :shock: Of wat als ie honger heeft en ze moet net de kids van of naar school brengen. Laat ze hem dan 30 min alleen liggen huilen?! Heb gisteren echt ff een potje zitten huilen. Alles lijkt me opeens eng terwijl ik normaal echt niet zo ben! Krijg ook nog een gesprek met het gastouderbureau en haar dus dan ga ik zulke dingen wel aankaarten.. Droom er zelfs over. Toen ik zwanger was leek alles zo makkelijk maar nu!
Oeps, ik wist niet eens meer dat jij 2x een ks gehad had. Ik was vd week bij de gyn. en hij zei dat een tweede keer vaak niet erger is dan een eerste maar dat lijkt me inderdaad stug wat jij ook zegt, het oude litteken maken ze toch weer open! Misschien heb je het wel eens verteld maar waarom zijn jouw meiden niet gewoon geboren?