MajaOud lidBerichten: 1.513Lid sinds: 2 maart 2011
Ik las net iets over mmm... maar wat bedoelen jullie daarmee?
maal schreef:liek ik heb 12 april weer n gyn afspraak maar das geloof ik meer om te bespreken of ik in het zkh blijf lopen of dat ik naar de vk overstap, maar daar krijg ik geen echo bij geloof ik! Miss besluiten om naar een vk te gaan nog voor me vakantie en dan heel erg hopen dat ze ff gaat luisteren want weet nie of ik rustig kan afwachten tot week 16 wanneer we zelf n echo betalen, en wil wel rustig op vakantie gaan! Idd als ik een hartje zou horen zou ik al meer gerust gesteld zijn!
Weet nie of je me vorige bericht had gelezen maar hoezo leek het of ik al
verder was, want echoscopiste (zij zit op de afdeling gynocologie in het zkh) zei dat ik vandaag 10wkn was en kindje 3cm.. En het was idd inwendige echo!
meisjeP schreef:hihi net ff gekeken wanneer ik eventueel zou bevallen mocht deze ronde raak zijn, ivm de feestdagen haha als alles volgens het boekje zou lopen 5 december.... haha kadootje uit de zak van Sinterklaas!
liek84 schreef:Tanja; pijnlijke steken in je onderbuik zijn mi geen zw signalen, ik had wel wat kleine steekjes (kan het echt geen pijn noemen) rond beide eierstokken (voor mn gevoel)
wens je succes met afwachten!
girlnextdoor1987 schreef:owja... mooncat
en de rest natuurlijk als jullie.. (ik ook) veel wille kletse er is ook een klets topic voor meiden midden20! 😃
https://zwangerworden.nu/showthread.php/6671-kletspraat-midden-20-D/page68
Faithe schreef:Ik leesde iets met iemand die streng was voor dr eigen?
girlnextdoor1987 schreef:goeie morge..
hier nog geen ongi en een mooie hoge temp 😊 jeeej :)
Pinkymeid schreef:@sabrina: hihihihi ik herken het helemaal men vriend had dat ook 😊 het kan heus geen kwaad om te klussen 😊 als je zin hebt gewoon klussen, je kleintje zit lekker diep verstopt en er kan heus niks aan het komen