@Sunshine, hahaha drukk??
werkse meis ! ik ben ook op werk, ga zo pauze houden en dan even de muziekles observeren !
hoofdpyn, wat naar !
NienOud lidBerichten: 7.557Lid sinds: 29 maart 2010
mooncat schreef:Heb weer doorzichtige slijm :S
linnie schreef:Dat is al de 3de keer deze week?
Maja schreef:@Faithe: een check up kan idd nooit kwaad. Maar ik kan me wel voorstellen dat hij het vroeg vindt om al zulke onderzoeken te moeten ondergaan. En ik denk dat dit iets is waar jullie met zn tweetjes uit moeten zien te komen. Als jij je er goed bij voelt om dit te doen, dan moet je het gewoon doen. Maar ik snap de kant van je vriend ook wel.
Mowzy schreef:Oh, ik keek naar het lijstje.. Zag het daarop staan, als het zo is sorry 😞
Er is ook weer zoveel gekletst!
Mowzy schreef:Ik ga er gewoon van uit dat het niet zo is.. Maar morgenvroeg toch testje wagen alvast, niet omdat ik niet kan wachten hoor, maar vanwege de BHV cursus..
girlnextdoor1987 schreef:jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej mn vriendin die al ruim 2,5 jaar bezig is is zwanger!!! een weekje korter als mij!! zo gaaaf!!
meisjeP schreef:ja ik hoop ook voor dr dat t een 12jarige jochie was... voor dr eigen ervaring...
krijg net een smsje van de man van mn collega... ze heeft 4 cm ontsluiting...!!! Wha spannend!!