linnieOud lidBerichten: 3.241Lid sinds: 13 december 2010
Ja maal dat moet je zkr doen ervan genieten:D
maal schreef:mooncat de zaadjes die die heeft zitten er iig in, maar denk dat ie nu wel helemaal is leeg gespoten hahaahah
liek wat leuk zeg samen babyshoppen enz...
tja tis gewoon moeilijk zelf dat ik die echos heb gezien is het onwerkeljk dat er zo iets in me zit te springen mja genieten doe ik hier toch we..l
girlnextdoor1987 schreef:mooncat... als je al 3x sex hebt gehad dan zitte de zaadjes er toch in..
of 3 dagen achter elkaar of wat bedoel je precies?
volgens mij zit in voor vocht ook zaadjes alleen niet zoveel..
linnie schreef:okey faithe, wachten op je ongi dus
mooncat schreef:Ik lees straks alles ff terug want ben te werk en heb lekker de middag vrij genomen, maar moet ff wat kwijt.
Gister avond toch seks gehad, maar was de 3e x achter elkaar en het lukte mijn man echt niet meer om klaar te komen helaas... Nou kan het toch wel zijn dat er vocht naar binnen is gekomen en daar zitten toch ook zaadjes in?
Babii schreef:Nou, zeg nooit nooi ;). zeker niet als je niet exact weet wanneer je ovulatie was (of weet je dat wel) ;).
Babii schreef:@ Mooncat, een advies van iemand die al bijna 2 jaar in de medische malle molen loopt.
Elke dag klussen is heel erg slecht voor het zaad, het heeft namelijk minimaal 24 uur nodig, alvorens de lading weer is opgeladen. Dus als jij elke dag klust, heeft het zaad geen tijd om op te laden. Alle artsen adviseren dus ook om, om de dag te klussen. Zaad overleeft namelijk 48 uur (ze zeggen weleens 72 uur, maar dan moet je echt super zaad hebben).
Dus als jij vandaag klust (is een vb he) morgen niet, dag erna. Dan leeft het zaad de dag dat je weer klust ook nog! Dus dat zit altijd snor!
Maar dit is echt geen fabeltje, mijn mannetje heeft super zaad, maar toch moesten wij om de dag met bovenstaande als reden!
Suces meid!
mooncat schreef:Val je niet aan hoor maar de een zegt dit en de ander zegt dat, en zelf geloof ik niet alles wat er op internet staat want mn beste vriendin is de eerste maand zwanger geraakt dat ze bezig was door elke dag seks te hebben.
Ach ik zien het wel, gister is het toch niet gelukt dus miss vanavond nog ffies dan heeft het weer 48 uur gerijpt
Babii schreef:Je hoeft mij ook niet te geloven, maar ik loop inmiddels al bijna 2 jaar in het ziekenhuis voor vruchtbaarheidsbehandeling en dat startte bij ovulatie inductie. Dus injecties spuiten en zelf klussen met je man. Dit advies kreeg ik van iedere arts (wat op internet staat moet je niet geloven, maar wat artsen zeggen wel).
Er staat zelfs in de gebruiksaanwijzing van een bepaalde spuit (die de eisprong tot gang brengt) dat je de dag van de injectie moet klussen, dag erna niet en dag erna weer wel.
Maar nogmaals, je hoeft mij zeer zeker niet te geloven, maar heb inmiddels 5 ziekenhuis gehad, tientallen artsen en bijna 2 jaar ervaring in de medische molen (met name zelf klussen) en ook nog eens met IUI en IVF. Bij IVF moet je trouwens ook 2 dagen onthouding hebben, om het zaad weer op en top te krijgen. Dus je hoeft me niet te geloven, maar als zeker (11 artsen in dit ziekenhuis waar ik zit het zeggen en de artsen uit anderen) tsjah, dan moet je het wel geloven :P. Nee hoor, je moet niks.
Heel goed dat je jezelf niet gek laat maken! Ik las in het begin super veel @ internet en maakte mezelf helemaal gek.
Maar lieve schat, die andere zaadjes zitten er nog wel hoor :P. Dus dat het niet is gelukt, er ligt godzijdank een heel leger klaar ;).
Succes met de ellendige wachtweken!
girlnextdoor1987 schreef:creatief de berging schildereb?>? hele muurschildring of 1 kleur??
Liedje schreef:@Babii: ik heb eens gelezen dat zaad soms wel een week kan blijven leven en dat als je het bijvoorbeeld een week (of vijf dagen) lang elke dag doet, dit uiteindelijk meer zaad oplevert dan een week lang om de dag.
Overigens hebben wij de ronde dat het raak was ook de dagen voor mijn eisprong om de dag seks gehad en vanaf de dag dat ik een positieve ovulatietest had nog een paar dagen elke dag. Ik ging voor mijn eisprong toch liever voor een paar shots superzaad dan voor zeven shots minder goed zaad ;-)
Maja schreef:Wat spannend, Linnie en Faithe. Hopelijk hebben jullie binnenkort goed nieuws te melden in de zin van dr zijn weer baby's op komst!!
Zow wat heb ik een dag gehad, zeg. Ben ik net weer een klein ietsiepietsie aan het opknappen, staan vandaag mn ouders en heeeeel mn schoonfamilie voor de deur (inclusief hond). En als iedereen er nog is komen er nog 2 vrienden langs. Heel lief allemaal, maar zoooo super vermoeiend. Gelukkig heeft mn mannetje zn benen uit zn lijf gelopen vandaag. En dan ook nog eens die zomertijd vergeten... dus wij nog lekker relaxed, staat het bezoek al voor de deur.
Nu lekker met de beentjes omhoog voor de tv en op tijd mn bedje weer opzoeken.
Fijne avond... en ik ben zeeeeer benieuwd naar de berichten van morgen!