Mo -> hoe gaat het met de rest allemaal? Huis en dat huis wat jullie wouden? Nog 3 dagen tot je NOD 😃 Spannend!!!
We zitten met een grote groep heel kort bij elkaar he qua NOD 😊
FaitheOud lidBerichten: 5.269Lid sinds: 18 december 2011
girlnextdoor1987 schreef:pfff jullie zijn niet bij te houden.. linnie op de praatstoel!! 😉
wel balen van je test en toch niet ongi!! je had ook niet goed geklust he..
faithe.. sorry hoor,., maar wat een LUL van een arts weet je het zeker want het kan snel gaan... haha tuurlijk anders kom je daar toch niet!
maaaar wel heel fijn dat er nu eens goed naar gekeken wordtz! hoop dat je snel aanteld!
mo.. wat een gedoe en wat een engelengeduld moet jij hebben!
maal.... heerlijk! geniet en die buik komt vanzelf!
badeendje, echt rot (of had ik dat al gezegd))
verder is er nix blijve hangen. sorry!
vandaag is mn beebje een halve centimeter :D:D
😉
dus nu heet ie mn garnaaltje:)
vandaag van 7 tot 5 gewerkt en dalijk van 8 tot half 11 vergadering dus zal vnv wel goed slapen!
verder alles prima!
Maja schreef:Ja heb ik gelezen, mooncat. Ik heb het nog niet gehaald, want ik las het zondag. Heb nu nog een antibiotica kuur en de zwelling is al flink afgenomen. Dus wil nog heel ff kuur afwachten voor ik evt iets anders ga gebruiken. Maar bedankt voor je antwoord.
liek84 schreef:faithe,
als ze je eitje willen volgen krijg je idd inwendige echo's, ongeveer 3 x per week vanaf CD 10 ofzo, totdat je eitje is gesprongen
succes met de eerste onderzoeken!
hier was het ook wel een drempel voor Dennis om zn potje te vullen, moest 's-morgens vroeg en ik mocht niet helpen van hem, haha; dus hij in zn eentje de badkamer in....
en ik daarna met het potje tussen mn (.)(.) richting het ziekenhuis want het moet op lichaamstemp blijven!
waarom kies je ervoor om niet door te gaan tot bijv. inspuiten van zaad (iui) als dat nodig zou zijn? ben erg nieuwsgierig! wil je helemaal niet veroordelen hoor; kan het wel waarderen als mensen zulke bewuste keuzes maken! maar ben benieuwd wat erachter zit!
Je wil dus wel eventueel medicijnen gebruiken om je cyclus wat bij te sturen?
en hoe denk je dan bijv over een kijkoperatie, medicatie spuiten of IVF/ ICSI
ik hoop natuurlijk dat alles gewoon goed blijkt bij jullie of dat met een klein beetje hulp jullie snel een kindje verwachten (aantellen op zn GND's; is brabants 😉 )
Faithe schreef:Omdat we pas na ronde 4 gaan.
Als ik na een jaar ofzo niet zwanger ben zou ik die stappen nemen maar nu nog niet.
Stel dat ik niet zwanger kan worden dat is een ander verhaal.
Dan zouden we elke stap nemen die we kunnen ook echt doen!
Mare dames het is alsof de duivel ermee speelt!!!
Ik ben ongesteld:?:-D
Moet ik nu de afspraak door laten gaan of hoe en wat?
Deze ronde heeft nu 32 dagen geduurd.
mooncat schreef:misschien een stomme vraag maar wat is PCOS? ben hier allemaal heel nieuw in hoor
meisjeP schreef:maaltje, wat vervelend dat vriendlief zo ziek is! Beterschap! 5 maand, whow dat is wel laat of niet, maar had al begrepen dat ze nu wel een mooie buik heeft...
ja linnie, k lees steeds meer van je.... TESTEN! OWh oeps, k zi ehet al negatief... wat vervelend meissie... zou t nog te vroeg kunnen zijn?
Faithe, hij zal er toch eens tijd voor vrij moeten maken.... mm wel raar dat je nu ongi bent....
Mooncat, k denk echt dat je er misschien toch een beetje teveel mee bezig bent, met alle smptomen... k hoop dat je jtezelf niet gek maakt... en voor een teleurstelling kom t testaan! Hoop dat je gauw zwanger bent!
k las t net weer, maar k dacht dat alleen bij dieren kon schijnzwanger... maar kan dat dan ook bij mensen?
Faithen, nee joh ik denk dat je ook eerst hormonen krijgt om je eisprong op te wekken, voor ze zaad en zo in gaan brengen ben je alweer veel verder! En idd gewoon laten staan, overleggen is nooit weg!
Hier no gniks geen tekenen van ongi, maar ook geen tekenen van zwangerschap... we wachten maar rustig af! Ben ook niet zenuwachtig ofzo naar mn test voor zondag, zal toch wel 1 streepje op staan... T is meer dat ik voor 6 april zelf wil testen of ik zwanger ben of niet....
meisjeP schreef:mocht je vragen hebben mooncat laat maar weten... bij mij is het zo dat ik niet het hormoon aan maak om mn eitjes alten rijpen en vervolgens een eisprong te hebben...
mooncat schreef:vreemd hoor linnie miss toch morgen ochtend nog maar een x testen voor de zekerheid?? wanneer is of je NOD?
Mowzy schreef:Ik heb ook slecht geslapen.. Of het nou komt dat ik een vroege dienst draai (heb ik echt nooit! Had geruild)
of dat het komt omdat ik zo'n knorbuik had 😞 Vannacht maar wat uurtjes inhalen..
Nu snel make-uppie op, haren in een staart en dan naar de kiddo's, weer even oefenen voor later ;)
liek84 schreef:hmm das minder, maar dat had ik ook een week na mn nod ;-)
Faithe schreef:@Nien erg jammer! Ben benieuwd wat jullie besluiten.
Ligt eraan wat er bedoeld word met eitje volgen ect.
Wij willen op dit moment alleen weten of alles het ''doet'' en aangezien dit pas ronde 4 is, willen we nog geen ''medische hulp''
Maar we zien wel wat de gyn zegt en hoe het is met mijn vliesje.
Grrrrr heb je nachtdienst gehad, blijkt dat je buren hebben besloten om een muur uit te breken:D helemaal super!!! DUS NIET!!!