Slaap lekker he dames!!!
Ik ga dadelijk weer eens werken pfff...
June helemaal geweldig!!!
FaitheOud lidBerichten: 5.269Lid sinds: 18 december 2011
girlnextdoor1987 schreef:de klok van et forum is niet mee verzet???
Babii schreef:Hahah, nee had het gezien :p. Thanks voor je berichtje!!! Als het goed is, werkt het nu weer :mrgreen:.
Liedje schreef:Bedankt voor de uitleg Babii, vind het altijd interessant om hierover te lezen! 😊
En ik geloof je helemaal hoor! 😊 Denk ook dat die vrouwen waarbij zaad soms langer dan 72 uur leeft uitzonderingen zijn, zoals Liek hier bijvoorbeeld, die vier dagen (of zelfs langer) voor haar eisprong voor het laatst seks had gehad en toch zwanger werd.
Wat een heftig idee als je al zo lang bezig bent dat je in 2006 (door de pil heen nota bene) zwanger bent geraakt en dat dat kindje er niet mocht zijn.. 😞 Kan het zijn dat je cervixslijm toen dikker was??
Ben je nog steeds met IVF bezig eigenlijk? Sorry als ik teveel vraag, maar een zwangerschap is jou ook zo gegund...
X
girlnextdoor1987 schreef:haha ja... ze hebben hem verkeerd gezet!
linnie schreef:@mooncat idd lekker klussen vanavond! klinkt alsof je vruchtbaar ben!
Faithe schreef:En we wachten!
Ben benieuwd linnie!
Spannend!!!
Mowzy schreef:Jeetje, spannend hoor Faithe!
Ik zal het pas vanaaf lezen 😞
Hier nog steeds steekjes in boobs en ook in mn buik, nog even geduldig wachten.
Ik kom er vanzelf achter of mn lijf me voor de gek houdt of niet..
Ik gebruik het magische woord de laatste tijd wel vaak, maar het zal wel ergens goed voor zijn..
Het magische woord is GEDULD.
Oh, als ik het toch over geduld heb, voor het huis mogen we ook nog steeds wachten..
De koopster moet haar belastingpapieren van de afgelopen 3 jaar opvragen en dat kan nog wel eens een maand duren.. Daarna kan de Hypotheker verder.. Oftewel, als we überhaupt nog gaan verhuizen zal het in of na de zomervakantie worden..
June schreef:Zo he Mooncat, dat zijn lekker berichtjes zo op de vroege ochtend hahahaha..........
JustMe, jullie hebben ook mooi ringen!!!! Hou persoonlijk alleen niet van goud maar het model zo met die glimmers errug gaaf!
En en en....zijn er al uitslagen van de NOD dames?
Ik ben de HA aan het bellen voor die doorverwijzing maar steeds in gesprek!!!!!!!
Sunshine8 schreef:linnie....je moet ons niet wijs gaan maken dat je niet zwanger bent! Als ik dat zo hoor....je hebt zoiets hetzelfde als ik en ik was toen wel degelijk zwanger!;) haha Je moet gewoon wel zwanger zijn! Dan vind ik! Lekker puh! 😛 haha.
Je maakt het wel errug spannend hoor! ben wel benieuwd!
Maja schreef:Vanavond dan klussen, mooncat?
mooncat schreef:Als ik thuis kom vanavond hup m'n kleren uitgooien en dan rent ie al als een hondje achter me aan hoor;)
Nikita schreef:Jeuj, pagina 300... dat betekent dat we vandaag of morgen weer aan een nieuw deel gaan beginnen :D
liek84 schreef:balen van je neg test linnie! maar klinkt wel als prille zwangerschapskwaaltjes! boobs, duizelingheid, etc.
hoop dat je later deze week beter nieuws hebt!
faithe; fijn dat je snel naar de gyn mag! lekker snel al zo!
zou je niet even testen voor de afspraak? op een echo kunnen ze een hele prille zwangerschap nog niet zien, en je hebt dan wel extra informatie voor de gyn als je dezelfde ochtend bijv. nog een neg test had! (of beter natuurlijk een positieve!)
hoe kan de HA eigenlijk PCO nu al uitsluiten? uit bloedonderzoek ofzo?
ik ga ff sporten, tot straks!