sunnie is in een sunniebui!haha
nikiet ik moest idd werken... 7.30 tot 17.00!
meisjePOud lidBerichten: 2.915Lid sinds: 14 september 2010
meisjeP schreef:GUPPIE< wat fijn zeg GEFELICITEERD! Ik hoop dat het kleintje zich goed vast houdt, geniet er maar lekker van!
ff een snelle reactie want ik pak zo even de motor, ff een ritje maken!
Faithe... ik snap m geloof ik niet helemaal goed... ben je nou wel of niet zwanger, had je al getest? en denk je dat je te vroeg hebt getest.... of zo iets?
Mowzy schreef:Faithe, ik denk dat ik weet wat je bedoelt..
Als je twee weken na je eisprong positief test ben je in totaal 4 weken zwanger.. Je krijgt 2 weken cadeau!
Heel simpel.. of bedoel je dat niet 😉
Ja he!
Maar hoe kan je dan als je zo een banner maakt met mijn gegevens dat je op 3 weken uitkomt?
24 februari was de eerste dag van mijn laatste menstruati.
Ik krijg normaal ook een email van libresse met een tip voor mijn menstruatie haha die heb ik ook nog niet gehad.
Ik snap ern iets meer van BLOND 😛
Nien schreef:Goedemorgen meiden!!
@sunshine en faithe, zou wel echt te gek zijn ! morgen mijn nod dus afwachten..
@meisjep, dankjewell meid !!! je hebt nog lekker genoten van het weer zie ik,
heerlijk hee vond het gisteravond ook echt heerlijk !
@mooncat, zooo jij bent vroeg wakker zeg..
hier, zometeen richting school, eerst even rustig wakker worden hihi lekker kopje thee drinken maar denk ik! ipff k was vanochtend erg vroeg wakker, rond een uur of 4/5?! ook draaide mijn maag heel erg 😞 heb nog steeds echt hoofdpijn word er gewoon moe van haha en mijn buik blijft rommelen ! we gaan gewoon leuk door vandaag hihi..
hoe is het met jullie?
Elien schreef:Het zit je ook niet mee, mooncat. Nu weet je echt niet meer waar je aan toe bent, zeker? Je zit dus rond dag 16-20 ofzo, dat je het idee hebt dat je je ovulatie hebt gehad? En dan van die vage klachten 😞 Misschien kun je iets van afleiding zoeken zodat je minder op je lichaam gefixeerd bent? Klinkt cliche enzo, ik weet het, maar denk wel beter?
liek84 schreef:hier zometeen op kraamvisite; leuk! en daarna naar mn ouders, broertje en zusje + aanhang komen ook.
net naar een auto wezen kijken; helaas zater er weer vrij veel puntjes in de lak en wil dennis nog ff verder kijken voor een mooiere, er stond nog een andere die qua lak wel goed beviel, maar die had teveel kilometers; 140, willen eigenlijk max 70-80.000 km.... dus nog ff verder snuffelen!
wel echt een mooie auto op zich hoor; zie ons er wel mee rijden! (mitsubischi grandis)
lekker vrij het weekend; heeerlijk!
maja; wat balen dat je nog steeds zo'n last ervan hebt! is er een ontsteking bijgekomen?
gup; gefeliciteerd meis!
mooncat; als het idd van de eisprong was zal de buikpijn inmiddels wel over zijn, klopt dat?
hier ook behoorlijk knorrig in de ochtend volgens Dennis! haha
Maal; veel plezier in afrika! (geen last van de politieke onrust?)