wha...dames...jullie kletsen elkaar de oren van de kop af hier!
Ben ik een dagje werken....weet ik hoeveel pagina's er weer bij! 😉 Ik heb t maar half half gelezen hoor.
Ik zag dat er een aantal nieuwelingen bij waren: WELKOM!!!:)
Zag ook dat iemand sommige het niet bij kunnen houden hiet, misschien toch een tip zoals gnd al zei, om ook gezellig bij ons in het kletspraattopic mee te komen babbelen, over van alles (behalve zwanger zijn/worden) en nog wat.
Voor de dames die interesse hebben, dit is een linkje:
https://zwangerworden.nu/showthread.php/6671-kletspraat-midden-20-D/page77Dan las ik dat Maal bijna aan boord mag van t bootje;) Veel plezier Maaltje! Geniet van je tijd in Marokko, bij je vader!
Ehm, en dan wist Sunshine het even niet meer geloof ik....
Oja, geloof dat iemand nog vroeg over tempen (sorry, weet niet meer wie). Ik zelf ben niet zo van alle hulpmiddeltjes, zeker niet als ik nog minder dan een jaar bezig ben (alhoewel ik dat technisch gezien wel ben;)) Ik ben meer van puur natuur....vind dat ik er dan zelf meer van kan genieten en het voelt dan niet zo geforceert en gemaakt zeg maar. Ik weet natuurlijk wel welke dagen ik vruchtbaar ben en dan klussen we ook om de dag een hele tijd totdat ik zeker weet dat de vruchtbare periode voorbij is ( en dat is al 3x gelukt!;)), maar ik ga nog niet alles precies bijhouden en tempen en ovtesten doen en zo.
Toch snap ik evengoed wel dat mensen dat wel willen hoor, don't get me wrong! Ieder zijn eigen ding, toch?! Dus ik zou zeggen, als je je er prettig bij voelt, gewoon doen! Zo niet, dan niet doen!
(Goh, wat klink ik toch intelligent zo! whahah :lol:)
Zo, de rest weet ik echt niet meer!