Sunshine8Oud lidBerichten: 2.689Lid sinds: 22 april 2010
tja, dat had ook nog gekunt!;) Begint wel met een D--> Dex is his name;)
Sabrina1984 schreef:Heb ook even een dipje, heb ik de laatste dagen wel veel trouwens, gisteren ook al 20:30 uur in mijn bedje, ik was kapot!!! Daarvoor ook al even geslapen van half 5 tot half 7 ahum hoezo zwanger??
meisjeP schreef:tsja meissie, wat hormonen allemaal al niet kunnen doen! Dikke knuf
meisjeP schreef:Faithe, wat ik begrepen heb moet je bms echt om en na bij de 7 a 8 mm zijn.... die van mij was 5 mm en de echoscopiste zag bij de laatste echo dat ie 6 mm was dus.... t hoort geloof ik dikker te zijn voor de innesteling! Maar goed dat je je ff na laat kijken!
Kopen van mn baby-uitzet... tjsa moeilijk! Ik ben er zelf helemaal niet zo van! Ik heb van mn vriendin wel 2 kruiken gekregen, die deed veel weg, want ze had veel dingen dubbel gekregen... maar verder nee. Ik heb wel een lijstje gemaakt van alles wat ik dan graag aan zou willen schaffen, en lijkt me leuk om dan flink uit de slof te schieten, haha...
en over die abortus, denk dat je Faithe misschien toch wel iets kort door de bocht gaat... Ik ben helaas zelf ver***** en zou er eerlijk gezegd niet aan moeten denken om een kind van hem te moeten hebben, natuurlijk hou je heel veel van je kind, maar stel dat hij heel veel op zn vader zou lijken... Natuurlijk vind ik wel dat er een verschil zit in hoeveel weken je in verwachting bent... maar het was voor mij denk ik wel een optie geweest toen. Ik denk dat je pas weet hoe je zou handelen als je zelf in zo'n situatie zit.. sorry wil je niet bekritiseren hoor, maar zo denk ik er over!
pff was er nog meer, vast maar weet t niet meer...
just me schreef:Mooncat hoe is het vandaag met je meis?
Maal wat fijn dat je nu wel naar je papa kunt en dat je twee dagen extra hebt gekregen. Ga er lekker van genieten meid!
Badeendje, Sereentje en Passie welkom hier!
Liedje ik kan het me goed voorstellen hoor dat je niet altijd alles nig bij kunt houden. Ik ben zelf ook een stuk minder op het forum en het geeft mij veel rust! Je moet ons wel op de hoogte blijven houden van je zwangerschap he!!!!
just me schreef:Liedje thanks! Even paar traantjes nu. Lees net in een ander topic dat er weer eentje zwanger is (top natuurlijk) en dan nu deze lieve woorden van jou. Toch ff brok in mijn keel! Lief van je!
Mooncat spannend hoor. Wie weet is het wel gewoon raak...
Elien schreef:Nieuwe meiden, welkom!
Liedje, jammer dat je minder komt, maar je moet aan jezelf denken. We blijven natuurlijk wel heel benieuwd hoe het met jou en je zwangerschap gaat. Je bent koploper, toch? Heerlijk de zomer door met een mooie buik, geniet ervan! Ook van de tijd als jullie seizoen voorbij is en je meer rust en tijd krijgt voor elkaar.
Hier tikken de dagen weer door, maar zoals ik eerder zei, rond dag 25 had ik al ongi-krampen, vorige rondes ook, dus ik heb weinig hoop. Linnie, jij stond voor mij, is het al bijna je NOD? Ik weet niet waar het lijstje is. Succes in elk geval!