Sunshine8Oud lidBerichten: 2.689Lid sinds: 22 april 2010
trouwens GND, ik zag geen plaatje, of ligt dat aan mij??? Kreeg een vraagteken....
Liedje schreef:@Sunshine: jeetje ja, 6 maanden dan alweer... 😞 Lijkt me wel confronterend nog soms of niet? Kan er ook niet over uit en vind het ook echt niet eerlijk hoeveel bad luck iemand kan hebben, want het ziet er (gelukkig, ook raak om te zeggen maar goed) sterk naar uit dat dat dus het geval was bij jullie.
Maar jouw tijd komt denk ik ook snel Sun, denk inderdaad ook dat jij heel erg vruchtbaar bent! En voor hetzelfde geld is het daarom nu ook gewoon raak en moest het gewoon zo zijn! :D
girlnextdoor1987 schreef:super schat.. ik ga morgevroeg teste.. en als die niet duidelijk is dinsdag weer..
maar denk dat het goed komt.. streepje is een streepje! ;)
Nien schreef:@mooncat, jeetje wat heftig joh wat je hebt meegemaakt. Wel echt heel erg joh, ben er gewoon echt even stil van.. Blijkbaar ben je er gelukkig heel goed uitgekomen en heeft het je gemaakt tot een hele sterke vrouw !! Wat naar allemaal en ook echt knap dat je van de drugs af bent gekomen. Je belandt er zo in en het is zo supermoeilijk om eruit te komen !! Wel goed dat je stopt met roken, ik ben nu ook al echt 1,5 jaar gestopt. Ook voor het kindje.
en precies, toch even fijn om eruit te gooien !!
meisjeP schreef:Liedje wat fijn dat alles goed was! En nou lekker genieten hoor!
ik heb het tot mijn 18de geheimgehouden en echt tegen niemand vertelt, ik durfde niet door dreigementen. Ik kwam hem nog jaren tegen aangezien hij in dezelfde straat woonde... Pas toen ik helemaal tegen mezelf aan liep en ik professionele hulp moest zoeken ivm automutilatie is het er uit gekomen, toch heb ik het mijn ouders nog nooit vertelt... dit geeft mijn 'band' met mijn ouders dus ook wel aan...
sorry hoor heb echt een emodag!