meisjePOud lidBerichten: 2.915Lid sinds: 14 september 2010
trusten dames!
Nien schreef:Goedemorgen!
@mooncat, hoe is het met je?
hier, vanochtend weer getemperatuurd, hmm hij is nog steeds hoog dus ik ga er vanuit dat mijn ei toch echt een aantal dagen eerder is gekomen.. nou dan gaan de ovutesten maar weer in de kast hahah!
meisjeP schreef:June, dat is idd ook nog een idd...maar k ga eerst zo maar eens kijken of me dit bevalt...
Nikiet, je maakt het wel spannend hoor!k zie dat je nog wel ff moet tot je NOD, heb je die ook ruimer genomen?
GND, wat leuk dat je het nu al vertelt hebt, wel speciaal! Ik denk dat ik toch eerst de eerste echo had afgewacht! Maar wat leuk dat ze zo allemaal reageerden! Wha dat lijkt me zo gaaf....
Mooncat, 3 SUPER leuke dingen??? Vertel vertel vertel vertel!owhja en op de midden20hyves staat onderaan in een blog (geloof ik) van iedereen de echte naam en de naam hier op t forum... Of misschien komt ie helemaal niet die ongi...!! Ik hoop t voor je!!
Nien, das wel jammer dat je nu de ovitesten niet hebt kunnen gebruiken... heb je m wel optimaal gebruikt?
Mo, wha geweldig! haha je brengt me op ideën...
NOu hier de hele week al grote schoonmaak! K ben begonnen op zolder, en heb de twee slaapkamertje alles van de kant gehaald en de kasten leeg, en alles er weer netjes in...
HIer nog ff rustig een koppie thee en dan idd maar weer aan de poets! Haha succes allemaal vandaag...
meisjeP schreef:mooncat, okay dat klinkt idd wel goed... maar zoals voor die striemen zijn er toch ook genoeg andere 'goedkopere'zalfjes... k snap dat die andere wel erg aantrekkelijk klinkt maar als ie zo duur is... ik denk dat ik me rotsmeer als ik zwanger ben, ben namelijk sinds mn tienertijd enorm last van striemen op mn bovenbenen en billen, en dat vind ik al erg genoeg dus smeer maar raak!
nikiet, ja ben idd weer bezig, ben zo ontzettend erg geschrokken, ik merkte het al wel aan mn kleren, maar toen ik op de weegschaal stond. WHA okay...maar goed we doen ons best, mmh lekker plakje ontbijtkoek met jusd'orange...! Lekker he? dat poetsen je poetst meteen je hoofd leeg! En je hebt de boel weer aan kant, heerlijk!
sunnie, pff moeilijk hoor meisje, ik snap je zo goed! Ik denk dat ik ook niet zou kunnen wachten! Tsja praten met een psycholoog, ik ga ook als ik me goed voel... soms is het gewoon fijn als je met iemand kan praten en misschien juist wel als je je goed voelt! Kijk t voorlopig ff aan, en als je het gevoel hebt dat je er niets meer aan hebt dan stop je er toch mee? En heerlijk dat zonnetje, alsof er ook een zonnetje in je hart gaat schijnen! Pff de auto, dat zal ik zo ook nog ff doen... haha met een nieuwe auto doe ik dat in het begin heel vaak, maar dat wordt op den duur wel minder haha!
meisjeP schreef:ha mooncat, das echt super lief meis! Maar dank je wel, k heb me voor genomen t voorlopig alleen bij t foliumzuur blijf... ben bang om mezelf gek te maken met alles... voor het zelfde geldt duurt het bij ons allemaal nog wel 2 jaar, of wil het zelfs helemaal niet lukken... Maar heel lief van je, hoop dat j m zelf gauw mag gebruiken!
meisjeP schreef:willen de ladies die zich op midden20.hyves.nl hebben toegevoegd ff laten weten wie wie is? hihi hoezo nieuwsgierig... haha mooncat jou kan ik er wel uit halen hoor haha!