MajaOud lidBerichten: 1.513Lid sinds: 2 maart 2011
Nee, dat zijn nog kinderen en die zouden nog geen kinderen moet krijgen.
liek84 schreef:Haha, ook goeie morgen faithe!
zou wel handig zijn als we gewoon ff tussendoor een ovulatie zouden kunnen doen, haha ;-)
slotje schreef:liek, ik heb dat ook wel regelmatig, kramp in mijn anus. Vooral als ik ongesteld moet worden. Erg fijn is dat haha. Als je gaat zitten schiet het er doorheen! Spring je op. Iedereen kijkt je raar aan haha.
Mel gefeliciteerd
girlnextdoor1987 schreef:te veel gekletst om bij te lezen.. ook ff helemaal geen puf in..
ik had vandaag een kidnje op het werk met de 5de of 6de ziekte.. moeder wist het niet precies
maar 5de ziekte is heel gevaarlijk de eerste 13 weken van je zwangerschap dus ik meteen huilen.. voelde me echt kut.. had dat kindje meteen op een andere groep gezet maar toch die had ik donderdag ook goed geknuffeld!
dus de vk gebeld en verhaal gedaan nou moet ik morgen bloed prikken of ik daar imuun voor ben.. hoop het wel anders kan het een mk worden 😞
dus heb echt een jank ochtend gehad en dan is het toch wel fijn als iedereen het weet///
linnie schreef:Ja dat heb ik ook wel eens als ik ongesteld ben
Sunshine8 schreef:Faithe: haha. ik moest gelijk aan je liedje denken toen ik opgehangen had met de gyn! 😉
Liedje: ehhm ja....:oops: dus t zou kunnen. We hadden gewoon in t heetst van de strijd zoiets van: pech..... 😉
haha
Maar ik denk niet dat het raak is hoor! Echt niet. We hebben verder goed opgelet, dusja...maar never say never he? 😉 haha
Hoeft ook echt niet nu gelijk raak te zijn! BEn al lang blij dat we mogen!!!:D
Moet wel naar de gyn als ik weer zwanger word. Dan kijken ze of t allemaal goed gaat en daarna mag ik naar de vk..
Onee..... de hond heeft mn vaatdoek van de verwarming gejat.....moet m effe terug gaan eisen!! En dan ga ik even met m lopen...spreek jullie misscihen strakkies nog effe